عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

كودك من

يه ساعت ناب

1397/2/2 9:29
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسراي مامان .

ديروز عصر باهم رفيم سالن و قرار شد برگشتنا با هم بريم پارك.خيلي وقتا فكر ميكنم بهتون ظلم ميكنم و براتون وقت نميزارم ...دلم ميخواد بيشتر از كودكيتون لذت ببرم.دوست دارم با هم بريم تو پارك و قدم بزنيم و شما دو تا ،رو چمنا بدويين و بازي كنين...دوست دارم شادي اين لحظات ناب كودكي رو باهاتون شريك بشم اما هميشه فرصت كمه و گرفتاري زياد...خلاصه كه ديروز رفتيم يه ساعتي باهم تو پارك و قدم زديم و كيك و آبميوه خورديم و تاب و سرسره سوار شدين...

ديروز هوا عالي بود و پارك هم حسابي شلوغ بود .ان شاا... روزهاي آتي بتونم براي با هم بودنمون از اين برنامه ها داشته باشيم ...دوستون دارم بي نهايت

خدايا اين شادياي كوچيك رو از ما نگيرخندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)


16 اردیبهشت 97 17:45
محبتمحبتمحبت
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
23 اردیبهشت 97 11:08
امیدوارم تو سال جدید از این یه ساعتای ناب زیاد براتون پیش بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد