عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

كودك من

به بهانه 2000 روزگي

1397/2/3 9:58
1,327 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم.امير علي ام  و در پس آن در 28 تير ماه 1000روزگي امير حسينم

 

زمان چون غنيمتي در دستانمان ولي چون ماهي لغزان و گردان با آهنگي آرام و ريتمي تند ، با پيچ و تابي كه چون گرداب ،عمرمان را به بالا برده و به اطراف پراكنده ميكند....چه با شتاب 

مانند خواب و رويايي كودكانه ،صداي كودكي كه در باد ميخندد و صدايش در گوشم ميپيچد ، صداي گريه ي او كه از من آبنباتي را تقاضا ميكند...صدايش كه مادر خطابم ميكند را ميشنوم و ناگاه از آن دور ميشوم و وقتي چشمانم را ميگشايم ميبينم كه رويايي بيش نبوده...فصل كودكي را در بيداري ميجويم اما دريغ از اين عمر رفته...

2000روز از خوابهايم ميگذرد ،روزهايي كه با غم و شادي عجين گشته...روزهايي پر از فراز و نشيب...روزهايي كه فقط من بازيگر نقش اول آن بودم...روزهايي كه من در بطن آن بودم... اكنون از دور دستها نظاره گر گذشتن آن هستم...

اميدوارم روزهاي خوبي را برات رقم زده باشم و روزهاي پيش رو را بهتر قدر بدانيم

عاشقانه دوستتان دارم

پسندها (20)

نظرات (20)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
5 اردیبهشت 97 10:59
مبارک باشهآرام
مامان نفیسهمامان نفیسه
5 اردیبهشت 97 15:13
مبارکههههههههههههجشن
مامان آیسلمامان آیسل
6 اردیبهشت 97 22:47
و چقدرررر قشنگ نوشتین....حس زیبای مادرانهمحبت
مامان آیسلمامان آیسل
7 اردیبهشت 97 10:41
و چقدررر قشنگ نوشتین....حس ناب مادرانهمحبت
مامان آیسلمامان آیسل
9 اردیبهشت 97 8:29
و چقدررر قشنگ نوشتین.....حس ناب مادرانهمحبت
مامان نفیسهمامان نفیسه
10 اردیبهشت 97 10:24
سلام عزیزم خوبی من تو مسابقه شرکت کردم، لطف میکنید 5 تا پست آخری منو لایک کنید؟ محبت ممنون میشم بوس
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
16 اردیبهشت 97 0:41
مباركاااااا 😍😍😍
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
23 اردیبهشت 97 10:58
شما هم بیرجند زندگی می کنید؟
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
بله مامان گيتا و برديا جون
مامان پسملامامان پسملا
24 اردیبهشت 97 13:26
عزیزم انشاالله شاد و سربلند باشین . 
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون و همچنين شماآرام
مامان نفیسهمامان نفیسه
26 اردیبهشت 97 8:19
مبارکهمحبت
مامانیمامانی
31 اردیبهشت 97 18:46
مبارک باشه عزیزممحبت
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
4 خرداد 97 14:33
متن قشنگی و پر احساسی بودتشویقگل
مامانمامان
5 خرداد 97 9:33
شاد وسلامت باشیدددددددددددددددددددد
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 18:20
سلام مامان پسرا. خوبید؟ ‌خیلی وقته واسه پسرا پست نزاشتید، ‌دلمون واسشون تنگ شده. لطف می کنید پست اخر منو لایک کنید ممنون میشم.گل
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
سلام وبله متاسفانه فرصت نشده . چشم
مامان عفیفهمامان عفیفه
28 خرداد 97 9:37
سلام
خدا حافظ گلاتون باشه


میشه آخرین مطلب وبلاگ دخترمو پسند کنین ؟
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون و همچنين .چشم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
29 خرداد 97 13:23
سلام عیدتون مبارک و طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق
امیدوارم تعطیلات عید بهتون خوش گذشته باشه
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنونم و همچنين از شما هم قبول درگاه حق.ممنون كه ياد ما بودينآرام
mahsamahsa
4 تیر 97 1:58
چه قدر زيبا گذر دوران طلايي كودكي رو توصيف كردين خدا حفظشون كنهگل
مامان صدرا
9 تیر 97 22:01
دلتنگتیم خانووووووومی❤
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنونمآرام در اولين فرصت پست ميزارم
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
12 تیر 97 11:15
مبارررررک باااااشهههه 
راستی خانونی خوشحال میشیم حضور گرمتونو توی وبمون ببینیم
به ما سری بزنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد