عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

كودك من

زندگي عجين شده با اينترنت

1397/4/26 10:28
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقاي مامان 

الان يه مدته كه تلگرام فيلتر شده.البته خيليا با فيلتر شكن و تلگرام طلايي مشكل رو حل كردن...اما من به دليل اينكه زياد وقت براي اين چيزا ندارم و دوست هم ندارم وقتم رو بيش از حد مجاز تو فضاي مجازي باشم ، دنبال رفع اين مشكل نرفتم و اين باعث شد كه نتونم وبلاگ شما رو كه قبلا خيلي با سرعت به روز رساني ميكردم به روز رساني كنم...اين بزگترين مشكل در نداشتن تلگرام برا منه...

اين كه اين وبلاگ رو به روز رساني ميكنم و خاطراتتون رو توش ثبت ميكنم بهم حس خوبي ميده...انگار يه جورايي زمان رو تو لحظه متوقف ميكنم...

اينجاست كه بايد اعتراف كنم كه زندگي ما تو اين دوران با اينترنت عجين شده حتي اگه بخواي زياد خودت رو وابسته نكني...

فضاي مجازي به فضاي  واقعي تو زندگيمون تبديل شده ...

اينا رو گفتم كه بگم كلي از خاطرات اين دو ، سه ماه از دستم در رفت....از مسافرتمون گرفته تا جشن پايان ترم مهد امير علي و كلي خاطرات ديگه....

عزيزاي مامان سعي ميكنم اين مشكل رو به زودي حل كنم...البته بزرگترين مشكلم اينه كه برام مقدور نيست عكساي تو گوشيم رو  براي آپلود تو وبلاگ ، بريزم تو سيستم و اين از طريق تلگرام خيلي راحت بود... از دوستان اكه كسي راه حلي داره ممنون ميشم  راهنمايي كنه؟؟؟

پسندها (6)

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
26 تیر 97 11:55
سلام عزیزم چه خوب کردید که ولاگ رو به روز کردید.
این مشکل رو نی نی وبلاگ حل کرده من خودم وارد پنل کاربری توی نی نی وبلاگ می شم و وقتی یوزر پس وارد می کنم تیک به خاطر سپاری رمز ورود رو فعال می کنم تا دیگه هر بار وارد می شم نخوام رمز وارد کنم. 
بعد تو قسمت ارسال مطلب جدید اول وارد ارسال مطلب سریع می شم عکس هامو اپلود می کنم بدون اینکه حجمش رو کم کنم. بعد از طریق ویرایش مطلب مطالبم رو تایپ می کنم. البته همون جا هم می شه تاپی کنید ولی من این طوری راحت ترم چون اون طوری می تونم هم موضوع مطالب رو هم انتخاب کنم هم اگه لازم باشه زمان رو هم اصلاح کنم.
شما هم یه بار این کار رو امتحان کنید می بینید که خیلی راحته. مخصوصا که دیگه لازم نیست حجم عکس ها رو کم کنیم.
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون از راهنماييتونگل.ولي الان كه امتحان كردم ،يه سري از عكسا رو در قالب پوشه اي مياره به نام (فروشگاه ).كه يه عكس يه عكس مياره و نميشه چند تا عكس رو با هم انتخاب كرد با اينكه عكسها در گوشي خودمه...نميدونم چيكار كنم....سوال​​​​​​​
مامان صدرامامان صدرا
26 تیر 97 13:36
سلام عزیزم اول از همه  این که کلی دلتنگتون بودیم 😚❤
دوما سوالی که داشتین میتونی به پنل مدیریت بری و با ارسال مطلب سریع بدون نیاز به اپلود عکسا رو بداری 😚😚
عمه فروغعمه فروغ
26 تیر 97 19:43
سلام دوست عزیزمحبت
عکس هاتون  با ربات سریع نی نی وبلاگ  از همین  منوی کاربری خیلی سریع و راحت ارسال میشه...منتظر عکس ها و خاطرات قشنگتون هستیمگل
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون از راهنماييتونگل.ولي الان كه امتحان كردم ،يه سري از عكسا رو در قالب پوشه اي مياره به نام (فروشگاه ).كه يه عكس يه عكس مياره و نميشه چند تا عكس رو با هم انتخاب كرد با اينكه عكسها در گوشي خودمه...نميدونم چيكار كنم....سوال
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 تیر 97 9:19
سلام به امید شروع دوباره پرباری💖💖💗💗❤💕💕💞💞💟🙏🌼🌷🌷🌹💝🌸🌸🌸
​​​​
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 تیر 97 11:30
بله باید از همون فروشگاه برید و عکس رو انتخاب کنید. منم نمی دونم چرا اسمش رو گذاشتن فروشگاه عکس 😦بله یکی یکی باید اپلود کنید. خوب  به نظر من خیلی بهتر از اینه که هی بخوای حجم عکس رو کم کنی. ولی خوب سرعتش زیاده👍
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
آره ولي بعضي از عكسها اينطوري نيستن. و ميتونيم يكجا چند رو هم انتخاب كنيم.ني ني وبلاگ ميگه مربوط به تنظيمات گوشيه.اگه راه حلي پيدا كردين لطفا به من هم بگين.ممنون از راهنماييتون  مامان ارشيا و پانيا دوست ني ني وبلاگي منآرامگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد