عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

كودك من

به بهانه 1000 روزگي دومين ستاره زندگيم

1397/4/28 9:34
398 بازدید
اشتراک گذاری

سيد امير حسينم

عزيز مادر،1000 روز از ورودت به زندگيمان ميگذرد.1000روز مادر بودن، 1000روز بوييدنت ، حس كردنت ، خندينت ، بزرگ شدنت  و در پس ان 1000روز دغدغه  و نگراني هاي مادرانه...و چقدر ميچربد خوشي داشتنت در برابر دغدغه هاي مادرانه من و چه بسا كه اين نگراني هاي نشأت گرفته از حس بهتر خواستن براي  توست...

پس از گذشتن اين 1000 روز آنقدر شيرين زبان شده اي كه دل هر شنونده از شنيدن سخنانت و آهنگ كلامت آب ميشود ،چه رسد به دل من مادر...

آنقدر بزرگ شده اي كه باور آن همه تغيير در ذهن مادرانه من نميگنجد ...و آنقدر فهميده كه باورش برايم مشكل است ...آخر تو كوچك پسر مني ، تو هماني كه در وجودم پروريدي و از شيره ي جانم نوشيدي ، تو راه رفتن آموختي ، سخن گفتي ، تقلا كردي ، ياد گرفتي و من چون تماشاگر سكانس برتر فيلم ، ميخكوب به نظاره نشستم... تو عزيز مني ...كوچك مني ...چگونه توانم پذيرفت كه كوچك مادر بزرگ شده...كوچك پسر من عاشقانه دوستت دارم...

ستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستارهستاره

سيد امير حسين عزيزم بسيار خوب صحبت ميكني ، بسيار شيرين با شعراي شبكه پويا و تبليغات و آهنگاي ماشين بابا همخواني ميكني البته بسيار كودكانه...

مدتيه كه ديگه جايي هم كه ميريم پوشكت نميكنم و ديگه بسيار بسيار كم خطا داري و به خوبي خودت رو كنترل ميكني...

بسيار وابسته به من شدي و ترجيها دوست داري چه برا بيرون رفتن با من بياي و چه بقيه بيرون ميرن پيش من بموني...

دركت بسيار بالاست و به راحتي حرفا رو برعكس ميكني.مثلا من برات ميخونم پسري دارم شاه نداره از خوشكلي تا نداره صورتي داره ماه نداره به كس كسونش نميدم به همه كسونش نميدم و تو اينو به اين صورت تحويلم ميدي: پسري دارم شاه داره از خوشكلي شاه داره صورتي داره ماه داره به كس كسونش ميدم به همه كسونش ميدم....خخخخخخخ

بسيار لجباز شدي و بعضي اوقات بي دليل به مدت طولاني گريه و بهونه گيري ميكني...البته ميدونم كه مقتضا ي سنته ...

به تنهايي غذا ميخوري ، بلدي شلوارت رو در بياري و بپوشي ، كفش هم ميپوشي اما اكثرا چپه...

رنگ آميزي به صورت خط خطي ولي به طوري كه شكل مورد نظر تماما رنگ بشه بلدي...البته بعضي وقتا رو ديوار هم نقاشي ميكشي....

بسيار شيرين صحبت ميكني و بعضي وقتي به خاطر لذت بردن از صحبتات باهات كل كل ميكنم و ازت سوال ميپرسم ...خخخخ

بعضي از كلمات رو نميتوني خوب بگي ولي نسبت به قبل بهتر شده بيانت...

تنهاي آرزوي من سلامتي و خوشبختي براي تو و داداشتت.عاشقانه دوست دارممحبت

 

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
28 تیر 97 10:40
انشاألله همیشه به دلخوشی و سلامتی کنار فرزندان دلبندتون
گلگل
گلگلگل
گلگلگلگل​​​​​​​
گلگلگلگلگل​​​​​​​
گلگلگلگلگلگل​​​​​​​
گلگلگلگلگلگلگل
گلگلگلگلگلگل​​​​​​​
گلگلگلگلگل
​​​​​گلگلگلگل
​​​​​​​گلگلگل​​​​​​​
گلگل
 
maman faribamaman fariba
15 مرداد 97 2:04
خداحفظش کنهآرام

خوشحال میشم دنبالم کنیگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد