عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

كودك من

امیر علی و کلاس فلوت

1397/5/15 16:11
396 بازدید
اشتراک گذاری
سلام امير علي جون.مدتي پيش كلاس بلز رو تو مهد گذروندي و چون هم خودت علاقه به ادامه موسيقي نشون ميدادي و هم مربيت گفت كه استعدادت  خوبه ، تصميم گرفتيم برات فلوت رو كه در ادامه اين روند هست ،ثبت نام كنيم .بعد فلوت، ساز تخصصي رو ميتوني انتخاب كني و اميدوارم كه در اين ضمينه و در تمام مراحل زندگيت موفق باشي گلم. محبت
 
 
پسندها (4)

نظرات (1)

مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
17 مرداد 97 10:24
چه عالی . میره موسسه عرفان
برات ارزوی موفقیت دارم
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
آره عزيزم .ممنون از لطف شماگل 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد