عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

كودك من

روز پدر مبارک

1393/2/22 11:47
419 بازدید
اشتراک گذاری

تا مهر علی است نقش در سینه ی ما                 زنگار پذیر     نیست     آیینه   ما

تا  بود چنین  بود  و  چنین   خواهدبود              این است نشان عشق دیرینه ی ما

 

بابایی روزت مبارک (         (از طرف امیر علی)بوسمحبت

فردا میلاد با سعادت حضرت علی(ع ) است. این روز زیبا رو  از طرف خودم و امیر علی جون به بابای پسرم

و بابای خودم و بابای بابای پسرم و همه ی باباهای مهربون تبریک میگم.

Doll7

Babys bilderامیدوارم بابا شدنت رو ببینم گلم.ان شاا...

 

 

 

 

کودکی ، دخترکی ، موقع خواب

سخت پاپیچ پدر بود و از او می پرسید :

زندگی چیست ؟

پدرش از سر بی صبری گفت :

زندگی یعنی عشق

دخترک با سر پرشوری گفت :

عشق را معنی کن !

پدرش داد جواب :

بوسه ی گرم تو بر گونه ی من

دخترک خنده برآورد ز شوق

گونه های پدرش را بوسید

زان سپس گفت :

پدر … عشق اگر بوسه بود …

بوسه هایم همه تقدیم تو باد !!!

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد