عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

كودك من

3 ماه گذشته

1398/3/19 11:03
407 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسرای گلم
فرصت نشد این 3 ماهی گه گذشت بیام و خاطراتتون رو بنویسم.ما توی اردیبهشت ماه رفتیم مشهد زیارت امام رضا ع و از نیمه ی اردیبهشت ماه رمضون شروع شد و از قبل از ماه رمضون شروع به رنگ آمیزی خونه کردیم که تازه تمام شده و هنوز تمیز کاری خونه مونده .یه سری عکس گذاشتم که هر کدوم از یه جاست ولی مربوط به این سه ماهی که گذشته است.دوستون دارم پسرای گلم...
 
 
عکس مربوط به خونه ی به هم ریخته بعد رنگ کاری...
 

لباس پوشیدن امیر حسین به تنهایی....

 

نقاشی زیبای امیر حسین عزیزم...

 

پیش دبستانی امیر علی جونم...

 

جناب خان بعد از کلاس امیر علی تو خیابون...

 

باب اسفنجی...

 

 

 

 

 

تو راه مشهد بعد از بارونایی که اومد امسال و سرسبزی جاده...

 

 

 

رفتیم پیتزا ....

 

امیر علی و دوستش در پیش دبستانی...

 
داخل هتل مشهد

 

پسندها (5)

نظرات (3)

عمه فروغعمه فروغ
19 خرداد 98 12:10
خوش باشین همیشه😘
زیارتتون قبول
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون لطف دارین🙂
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 تیر 98 14:18
ای جانم خداحفظشون کنه😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد