عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

كودك من

تابستان 98 هم رو به اتمام است

1398/6/16 14:40
439 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشقای مامان
عمر مون اینقدر سریع میره که باور آدم نمیشه.تابستون امسال هم رو به پایانه.کمتر از یکماه دیگه مدرسه ها باز میشه و امیر علی عزیزم امسال میری کلاس اول.
مرداد ماه به همراه عمه طیبه رفتیم مسافرت .شما امسال اصفهان و همدان و تبریز و اردبیل و کاشان رو دیدید.عید غدیر امسال مسافرت بودیم سید کوچولوهای مامان.
دلم میخواست عکس از مسافرت میذاشتم ولی متاسفانه گوشیم پر بود و با گوشی بابا و دوربین عکس گرفتیم و نشد بزارم وبلاگتون.
امیدوارم سید کوچولوهای مامان در پناه امام علی ع سالم و شاد و موفق باشین.
دوستون دارم
😘😘
 
 

 

 

پسندها (6)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 شهریور 98 15:38
ای جووووونم خداحفظتون کنه گل پسملاااا😙😙😙💜💜💜💜💜
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
25 شهریور 98 13:38
عزیزم چه شیرین خوابیدن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد