عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

كودك من

اولین مسافرت

1393/3/10 12:06
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم

جمعه هفته گذشته به همراه بابایی و عزیز رفتیم کرمان و بندر عباس و قشم تا این جمعه.

عكساي مسافرت منو تو ادامه مطالب ببينيد...شکلک های محدثه

این اولین مسافرتی بود که با تو رفتیم،البته2سری زاهدان خونه عمه رفتیم با هم ولی کوتاه مدت بوده.

برات یه کیسه اسباب بازی برداشتم تا تو ماشین اذیت نشی و بشینی بازی کنی .باهاشون بازی کردی ولی کوتاه مدت و خسته می شدی.برات کلی تو راه شعر خوندم و چرت و پرت گفتم ولی باز هم خسته میشدی.خیلی بهم وابسته شدی و همش میخواستی تو ماشین و تو بازار و بیرون بغل من باشی .همش  شیر می خواستی .غذا هم کم میخوردی، خیلی نگران بودم نکنه مریض شی اما خدا رو شکر مشکلی پیش نیامد.

اونجا لب ساحل بردیمت لب آب و بابایی پاهات رو گذاشت تو آب اما تو تکون نمی خوردی و می ترسیدی .

کلی تو بازار گریه می کردی و نمیشد باهات خرید کنم ولی در کل خوب بود .

اينم عكساي گل پسرم تو سفر به جنوب كشور ...http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

اينجا ديگ رستمه نرسيده به كرمان و ماشين بابايي تو پمپ بنزين پنچر شد.

تو ماشين خسته ميشدي و خوابت ميبرد ولي گاهي هم خسته ميشدي و نق مي زدي...اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013

اينم حمام گنجعلي خان كرمان ..اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013.

اينم باغ شاهزاده(نوه دختري ناصرالدين شاه)كرمان...

اينم يه رستوران تو قشم رفتيم نهار بخوريم...

اينم يه پارك ساحلي تو  قشم كه من با اينكه فقط كف پام تو آب بود خيلي ميترسيدم...

اينم قصه مسافرت ما...

در ضمن ماهگیت مبارک گل پسرم       _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_        

آیکون زیبا سازی,کد عکس,کد لوگو زیبا سازی, آیکون کودکانهآیکون زیبا سازی,کد عکس,کد لوگو زیبا سازی, آیکون کودکانهآیکون زیبا سازی,کد عکس,کد لوگو زیبا سازی, آیکون کودکانهآیکون زیبا سازی,کد عکس,کد لوگو زیبا سازی, آیکون کودکانهآیکون زیبا سازی,کد عکس,کد لوگو زیبا سازی, آیکون کودکانه

سید کوچولوی مامان الان کلمات زیادی رو میگه ، در واقع هر کلمه ای رو که بگم تکرار می کنه و یادش می مونه.جملات کوتاه 2 کلمه ای و 3 کلمه ای مثل: آب مده(آب بده) جی جی مده(جی جی بده) ، بابا جون اومد ، نینی اومد، باب انجی تموم(باب اسفنجی تموم شد) ،مامان دست مده( مامان دستت رو بده)، ایجا در دره(اینجا در دره)،   در در بریم،به به مده ، میوه مده ،  و جملاتی از این قبیل که زیاده ...رو میگه .

قربون گل پسرم بشم و قربون لطف و قدرت خدا که یه بچه که بدون هیچ درکی و حرکتی به این دنیا می یاد و بعد 19 ماه می تونه به این خوبی با بقیه ارتباط برقرار کنه ،صحبت کنه  و راه بره و صاحب اراده و نظر بشه . خدایا شکرت بابت این همه لطف و نعمت که شامل حال  ما کردی    ...                                                                                   

پسندها (6)

نظرات (3)

الی
18 خرداد 93 12:18
ممنون مامان سید کوچولو که اومدی و بهم سر زدی ایشالا خدا پسر گلت رو برات نگه داره
بابای ایلیا
26 خرداد 93 9:44
سلام ماشالله به این گل پسر خوشتیپ. به مامان امیر علی دو تا تبریک میگم یکی بخاطر همچون گلپسری و دوم تولدتون. قطعا تمام مادران که با عشق و پاکدامنی زحمت پرورش فرزندان را بدون منت به جان میخرند نزد آفریدگار جایگاه ویژه ای دارند. به ما هم سر بزنید
مامان
28 خرداد 93 8:43
خيلي خيلي زيبا بود مخصوصا روسري امير علي جان ان شالله هميشه به شادي وسفر باشيد در پناه خدا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد