عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

كودك من

تولد مامان

1393/3/19 12:26
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

امروز تولد مامانیه.  وقتی به روزهایی که از عمرم می گذره  فکر می کنم  یه جور ترس تو وجودم حس می کنم .ترس از این که نکنه حاصل  اعمال عمرم ،محصول خوبی نده .امیدوارم  به لطف خدا که ببخشه کم لطفیا و نا سپاسیامو  و اگه عمری باقی باشه فرصت جبران و بستن توشه برای اون دنیا بهم بده ان شاا...

البته از وقتی خدا تو رو بهم هدیه داد زندگیم رنگ و بوی تازه ای به خودش گرفته و تو شدی حاصل عمر من .دیگه برا مامانی مهم نیست گذشت عمرش ،مهم تویی و بس

صبح به موضوع جالبی پی بردم .........تو تولد 29 سالگی مامان ،گل پسر مامانی 19 ماه و 9روز سن داره(می دونی پسرم اگه خدا بهم عمری بده تو 29 سالگی تو چند سالمه؟ 57 سال و 4 ماه و 21 روز... امیدوارم مادری باشم که به وجودم افتخار کنی و من هم به وجود تو .ان شاا...

پسندها (7)

نظرات (6)

ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 خرداد 93 16:31
تولدت مبارک عزیزم انشالله سالهای طولانی سایه ت بالای سر گل پسملی وبچه های بعدی باشه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 خرداد 93 16:33
29 سالگی برابر با 19 ماهگی امیر علی جون خیلی جالب بود
هستی مامی
20 خرداد 93 19:32
سلام خانومی ممنونم که به وبلاگ دخترم سر زدی منم لینکت میکنم عزیزم پسریتو ببوس
مامان ناهید
21 خرداد 93 14:58
پس کو کامنتای من
مامان و آیلین
31 خرداد 93 15:14
سلام عزیزم منم ممنون که وبلاگمون سرزدید راستی عزیزم تولدتون رو هم تبریک می گم انشااله سالهای سال با خوشی و سلامتی و کنار گل پسر و همسر تون امیدوارم بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم من شما را جز دوستانمون لینک میکنم
مامان آروین
5 تیر 93 13:38
دوست عزیزم تولدتون با تاخیر تبریک می گم ایشالله در کنار پسر گلت و همه عزیزانت خوش و سلامت باشید گل پسری 19 ماهگیت مباااااااااااااااااااااااااااااارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد