عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

كودك من

يه روزي از اين روزا

1393/3/29 8:52
888 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر ماماني

عصر 2 روز پيش  حاضرت كردم و گذاشتمت تو كالسكه. كالسكه سواري رو خيلي دوست داري و ميگي :دي ديد سوار د در بييم . تا خونه عزيز رفتيم . سر كوچه ازت پرسيدم اينجا خونه كيه؟ گفتي: عزيز . قربون پسرم برم كه از سر كوچه متوجه ميشه كجاست . .. خلاصه رفتيم  داخل  . ديدم شما دسته گل به آب دادي و صبح ميخواستي چشم چشم دو ابرو ، رو ديوار بكشي3.gif  و نقاشي خط خطيستاني اونجا كشيدي كه نپرس. اينروزا همش ميخواي شيطوني كني  تو خونه همش يا از مبل بالا ميري و يا از ميز  يا از بوفه  و همش ميخواي بدو بدو كني اكسسوارات سبونج ابتسامات سبونج واصدقائه متحركه SpongeBob 2013 . البته اگه بشينم و باهات بازي كنم پسر خوبي ميشي و با اسباب بازيات سر گرم ميشي6.gif   برات يه عالمه از شعراي عمو پورنگ و عموهاي فيتيله اي و خاله شادونه و ... رو فلش ذخيره كردم و واست روشن ميكنم و به قول خودت عمو پوپو (عمو پورنگ) نگاه ميكني  ولي  وقتي ميرم تو آشپزخونه كارام رو انجام بدم  فضولي جنابعالي هم گل ميكنه45.gif

 

پسندها (15)

نظرات (5)

مامان و آیلین
29 خرداد 93 9:58
سلام عزیزم وبلاگ قشنک و گل پسر نانازی داری دوست داشتین به وبلاگ ما هم سر بزنید امیدوارم بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم
هستی مامی
4 تیر 93 11:31
سلام گلم گل پسر خوبه؟ از طرف من ببوسش خانومی بابت نظر هم ممنونم برام دعا کن
مامانی غزل جون
5 تیر 93 13:58
سلام عزیزم چه کوچولوی ناااازی داری خدا برات حفظش کنه خیلی از وبتون خوشم اومده اگه به دخملی من غزلی سر بزنید خوشحالمون میکنید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستم
الهه مامان مبین
7 تیر 93 11:46
سلام دوست عزیزم . ممنون که به ما سر زدید . اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کن
مامان و آیلین
7 تیر 93 16:13
سلام عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه روی ماه گل پسرت را به جام ببوس .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد