عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

كودك من

اولين كوتاه كردن مو

1393/4/18 12:23
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشكل مامان

پنجشنبه پيش، يعني12 تير 93 براي اولين بار موهاي شمارو كوتاه كه چه عرض كنم از بيخ زديم.بابايي موهاتو با ماشين اصلاح يك درجه كمتر از كچلي(يه ذره مو بود)زد.اينقدر بامزه شدي كه نگو 

يه سفره يك بار مصرف تو حال انداختم و شما رو وسطش نشوندم بعد تلويزيون رو روشن كردم و برنامه هايي كه دوست داشتي رو از رو فلش برات آوردم(برنامه گل آموز شبكه 5 و باب اسفنجي). بعد حواس شما هم پرت اين برنامه ها شد و بابايي هم تند تند موهات رو كوتاه كرد. از ساعت 6 بعد ظهر تا 6/20موهاي نا نازت پريد...

شکلک های محدثه

 

اين هفته پيشرفتايي هم تو صحبت كردن و شعر خوندنت داشتي پسرم.اونقدر شعر دوست داري كه خودت گاهي يه تيكه از اونو مي خوني و ميگي ماماني بخون.آخ قربون اون حرف زدنت بره ماماني...

پسرم صلوات رو اينجوري ميفرستي:   الااا  م صله الا م واله م http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

شعرها: من ميگم: شبا كه ما ميخوابيم ...  شما ميگي: آقا پليسه بيداااره

ما خواب خوش ميبينيم، اون دنباله... شكاله

آقا پليسه ...زلنگه    با دزدا خوب ... مي جنگه

ما پليسو دوست داريم ، بهش ...احتلام ميزاليم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

يه توپ دارم...گليه     سرخ و سفيدو....آبيه   

ميزنم زمين ... هوا ميره     نميدوني تا .... كجا ميره

من اين توپو ... نداااشتم       مشقامو خوب  ... نيشتم

بابام به من عيدي داد يه توپ....گلي داد

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها 

چرت و پرتايي كه من ميخوندم هم به عنوان شعر ميخوني.مثل:

يه پسر دارم ...شا نداااله      از خوشكلي....تا نداااله       به كس كسونش ...نميدم  

به همه نشونش...نمي دم   به كسي مي دم كه ... كس باشه  

پيرن تنش ... اطس باشه

 

نظرات (12)

مامانی و بابایی
21 تیر 93 13:10
ماشاالله چه پسر نازی داری خدا برات ببخشه گلم
هستی مامی
25 تیر 93 11:44
سلام گلم ممنون که بیادمی نه هنوز فارغ نشدم اگه لایق باشم حتما دعات میکنم عزیزم شما هم برام دعا کن این دختری زودتر بیاد
مامان عاشق
27 تیر 93 9:31
خدااميرعلي نازتون را بواتون نگهداره
مامان تینا و...
30 تیر 93 9:55
سلام خدا حفظش کنه گل پسر شیرین زبونتون رو
مامان آنیسا
31 تیر 93 8:09
این وروجک خوشکل یه خورده بزرگتر که بشه مامانی دیگه حواسش پرت نمیشه
مامان آنیسا
31 تیر 93 8:11
مرسی از اینکه بهمون سر زدین خوشحال میشم لینکمون کنید و بازم بهمون سر بزنید
مامان روژینا
31 تیر 93 8:32
جیگرتو بخورم خاله جونی مامانی ما عکس پسملی رو می خوایم بعد کوتاهی موشیرین زبونم که هستی قند عسلمبا ما دوست میشی؟
مامان روژینا
1 مرداد 93 8:27
ببوس سید امیر علی نازمو
سمیه مامان اسماء کوچولو
1 مرداد 93 14:14
سلام چه پسری مبارک باشه موهات
مامان علی کوچولو
2 مرداد 93 10:49
ماشالله به این پسل خوشگل ,خدا براتون نگهش داره
زهرا
3 مرداد 93 1:24
چه جیگریی این گل پسر چقدرم ناز شعر میخونه
مامان دینا
6 مرداد 93 10:07
چه پسر نازی هست این جیگر و چه خوب شعر می خونه مامانی به ما هم سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد