عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

كودك من

گل پسرم در 21 ماهگي

1393/5/12 9:08
754 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز    فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز      پسرم

      ماهگيت مبارك.

 

 

 

پسرم ، يك ماه ديگه هم گذشت و  من هزاران بار خدا را شاكرم به خاطر تو فرشته كوچولويي كه با من همراه كرد.ان شاا... هميشه سالم و تندرست و شاد باشي گلم. خيلي دوست دارم...

 

 

 

سلام پسر عزيزتر از جونم.

تو اين ماه پيشرفتهايي توي حرف زدن پيدا كردي .جملات طولاني رو هم به خوبي ميگي.بعضي از جمله هات ممكنه فعل نداشته باشه و بعضي ها هم فعل داره.ديروز شامپوت كه خالي شده و برات شستم و داده بودم باهاش بازي كني رو گوشه حال پيدا كردي و با خودت ميگفتي:شامپو گلنك رو فرش افتااااده    (شامپو گلرنگ رو فرش افتاده)قربون اون حرف زدنت بشه ماماني. حتي ديروز ظهر كه با هم برگشتيم خونه ازت پرسيدم ماماني چه خوردي خونه عزيز؟و تو اولين بار بود كه بدون اينكه بگي هووووم(طبق معمول)پاسخ دادي و گفتي:  عدس خودم  (عدسي خوردم)

يه كار جالب ديگه اينكه جمعه يعني روزي كه 21 ماهه شدي هم صبح و هم ظهر كه از خواب بيدار شدي صدام زدي و گفتي:   مامانييييييي جيش دارم  .پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ و واقعا هم جيش كردي ، من اصلا باهات واسه جيش كار نكردم . ولي اين چند روز تعطيلي عيد فطر چون ابوالفضل عمه جون ميگفت جيش دارم و دمپايي هم پاش ميكرد اين 2 كار رو تقليد كردي. تو اصلا دمپايي نميپوشيدي ولي الان همش دوست داري دمپايي بپوشي .كاش بشه زودتر از جيش بگيرمت جيگرم.cute sad smiley emoticon

در ضمن شعر عروسك قرمز من قرمز پوشيده و شبا كه ما ميخوابيم آقا پليسه بيداره و تاب تاب عباسي رو تنهايي ميخوني.صلوات رو با عجل فرجهم ميفرستي.

در كل بگم گل مامان نسبت به ماه گذشته خيلي بهتر حرف ميزني و مفهوم صحبتها رو بهتر متوجه ميشي و به سوالاتي كه ازت پرسيده ميشه جواب ميدي.قربون بزرگي خدا برم تو همون امير علي كوچولوي مني با كلي پيشرفت در هر ماه . خدايا شكرت...

نظرات (13)

مامان آروین
12 مرداد 93 11:00
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری. در وبلاگ همکلاسی ها با وبلاگت آشنا شدم. اگه دوست داشته باشی تبادل لینک داشته باشیم.
مامان آنیسا
13 مرداد 93 18:03
آفرین به این آقا پسر باهوش
بابای ثمین زهرا
15 مرداد 93 12:07
ماشالله
مامان روژینا
15 مرداد 93 13:01
قربووووووووووون این پسملی باهوش خودم بشم
مامانی غزل جون
17 مرداد 93 9:07
قربون پسر شیرین زبووووون همیشه شاد باشی عزیزم
مامان لیلی
19 مرداد 93 11:53
سلام عزیزم. توی وب همکلاسی ها دنبال امیرعلی گل میگشتم از اینجا سر در آوردم. ماشاءا... پسر ناز و شیرین زبونیه خدا براتون حفظش کنه
zakieh
19 مرداد 93 17:05
سلام عزيزم ممنون از هواداريتون با اجازتون شما رو لينك كردم
مهدیه مامان طاها
21 مرداد 93 9:00
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه ولی برام جالبه که چرا عکس ناز پسر رو کم گذاشتین؟
باران
21 مرداد 93 12:48
سلام دوست عزیز پسر نازی دارید خدا حفظش کنه وبلاگتون قشنگه با اجازه من شما رو لینک کردم
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون. منم لينكتون كردم
مامان طاها
21 مرداد 93 14:57
پس ما منتظر میمونیم من شما رو لینک کردم اگر شما هم بکنین خوشحال میشم
ساناز
21 مرداد 93 16:03
عزیزم متین من هم همسنه پسرتونه یکسال و نه ماهشه خدا حفظش کنه متین منم مثل امیرعلی جان کلی شیرین زبونی میکنه لینک شدی عزیزم
ساناز
22 مرداد 93 16:08
واقعا دو تا سید کوچولو خدا حفظشون کنه عزیزم رفته تو ارشیو لینک ها چون افراد لینک شده زیادن
زهرا
23 مرداد 93 11:51
انشاالله روز به روز بیشتر پیشرفت کنی عزیزم و هر چه سریعتر واسه خودت مرد بشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد