عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

كودك من

سخني با پسرم

1393/5/23 7:49
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ،پسرم.

عزيزترينم هر ماه (وهر روز) بزرگ شدنت رو حس ميكنم.دنياي زيباي كودكيت براي من هم زيباست.هر لحظه با ديدنت كودك ميشوم و جان من لبريز مي شود از بودن با تو..هيچ چيز زيباتر و خواستني تر از بودن با تو نيست.آنقدر جا گرفتن تو در آغوشم و شيرين زبانيهايت برايم دلنشين است كه زبانم از وصف آن قاصر است.با آن كه مشتاق بزرگ شدنت هستم دوست داشتم لحظه ها ماندني ميشد .ني ني شكلك

خنديدنت را دوست دارم و آن گوش نوازترين آهنگيست كه تا كنون شنيده ام ؛

صحبت كردنت را دوست دارم و آن زيباترين متنيست كه تا كنون شنيده ام ؛

دويدنت را دوست دارم و آن زيباترين حركتيست كه تا كنون ديده ام ؛

صدا زدنت را دوست دارم و آن زيباترين اسميست كه تا كنون مرا با آن نام خوانده اند ؛

تو را دوست دارم كه تو زيباترين فرشته اي هستي كه تا كنون ديده ام .

تمام جانم آكنده از عشق به توست و من  هزاران بار شاكر آن معبودي هستم كه مرا لايق اين زيباييها دانست كه او بزرگترين و مهربانترين خالقيست كه تا كنون ديده ام.http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

پسندها (14)

نظرات (6)

زهرا
23 مرداد 93 11:48
عالی بود خیلی زیبا نوشته بودی خیلی با احساس بود عزیزم به منم سر بزن منتظرم
هستی مامی
23 مرداد 93 12:34
وای چقدر ادبیات قشنگی معلومه انشات خیلی خوب بوده
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون .اي بدك نيست ولي نوشتن رو خيلي دوست دارم
مامان علی کیا
24 مرداد 93 18:12
اسمش علیکیا ست کیا یعنی شاه ممنون که به م سر زدین
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
شاه علي اسم قشنگيه.
مامان پوریا
25 مرداد 93 17:58
چه متن زیبایی
مامان علی کیا
26 مرداد 93 11:59
ممنون حتما
مامان آنیسا
30 مرداد 93 8:00
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد