عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

كودك من

بزرگ شدي پسرم...

1393/6/8 8:28
882 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جيگر مامان.

پسرم تا 5 شنبه 6 /6 فقط روزها شير نخوردي و شبها بهت شير ميدادم. اما از 5 شنبه ديگه شبها رو هم حذف كردم.هم ظهر و هم شب موقع خواب و هم وقتي بين خواب بيدار مي شي گريه ميكني و بهونه گيري مي كني .  

خيلي ماماني واست غصه خورد ولي چاره اي نداشتم و بايد راه رفتني رو رفت عزيزم. smiley face crying emoticon

اما ديگه واسه خودت مردي شدي و داري مستقل ميشي ...قربون مرد كوچكم برم ...دوست دارم بينهايتhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

پسندها (10)

نظرات (4)

مينا مامان اميرعلي
8 شهریور 93 9:32
اميدوارم به لطف خدا اين راه واستون آسون بشه و هردوتاتون زياد اذيت نشين موفق باشي
مامانیش
29 شهریور 93 0:26
من با اینکه هنوز بچه ندارم غصم گرفت چقدر سخته برای مادر بیشتر
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
آره همین طوره سخته.ممنون از همدردی
نرجس
27 مهر 93 13:35
آفرین به مرد کوچک
نیلوفر/مامانه روژینا
8 آبان 93 1:57
الهی قربونت برم.افرین به این مرد کوچک که با مامانی همکاری کرد برای پروژه از شیر گرفتن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد