عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

كودك من

به بهانه 23 ماهگي

1393/7/10 11:59
839 بازدید
اشتراک گذاری

واژه عشق با تو معنا ميشود.واژه دوست داشتن؛واژه از جان گذشتن و شايد هم همه اينها در واژه مادر.

 چه زيباست نگاه معصومت به من عصيان .انتهاي نگاهت به قلب من گره ميخورد آنجا كه بي آنكه چيزي بخواهي مادر خطابم ميكني و چون نگاهمان در هم مياميزد دوباره بي هدف مادر ميخوانيم.

و چه زيباتر لحظه هاي بوسيدن و در آغوش گرفتنت...

عزيزترينم ،ميسپارمت به خداوندي كه تو را چون مرواريدي در صدف در وجودم قرار داد تا از عشق آكنده شوم و چونان پرورشت داد تا لبريز شوم از شوق بزرگ شدنت.

در اين بازوان كوچكت ،تني تنومند و بازويي قوي براي فردايت ميبينم و در آن نگاه معصومت ، مردي مهربان و بخشنده ...مرد كوچك من ماه از ورود قدوم مباركت به زندگيمان گذشت . جاي پاي قدومت را ميبوسم و برايت آرزويي جز سلامتي و سربلندي ندارم...

دوست دارم بي انتهاвоздушные шарики

پسندها (17)

نظرات (9)

زهرا
10 مهر 93 15:03
23 ماهگیت مبارک پسر خوشگله
فرشته كوچولوي ما
10 مهر 93 22:04
سلام ، بيست و سه ماهگي آقاسيد اميرعلي مبارك ، ايشالا هميشه سالم و سلامت باشه زير سايه شما
مامان یاسی
14 مهر 93 14:25
23 ماهگیش مبارک باشه
مامان
16 مهر 93 14:24
مبارکه قند عسل.
مامان طاها
17 مهر 93 11:45
روز جهانی کودک مبارک عزیزم
نرجس
27 مهر 93 13:34
سلام ،من هم اومدم و سری زدم ،خدا حفظ کنه خوشگلتون رو براتون . در ضمن شما هم با افتخار لینک شدید
نیلوفر/مامانه روژینا
8 آبان 93 1:55
عزیز دلم امیر علی جونم تا این لحظه یکسال و 11 ماه و 28 روز سن دارد. فقط دو روز مونده تا تولد دو سالگی گل پسری. امیدوارم اولین نفری باشم که تولدتو تبریک میگم عزیزم. بهترینهارو برات در کنار پدر و مادر مهربونت برات ارزومندم عزیزم.
مامان آروین
10 آبان 93 9:52
سلام عزیزم. امروز که به وبلاگ امیرعلی جون سر زدم متوجه شدم گل پسر دو ساله شده. دیگه واسه خودش مردی شده. مبارکت باشه عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد