عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

كودك من

تولدت مبااااااااااااااااارك عزيزم

1393/8/10 9:58
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

friend - emoticonswallpapers.comني ني شكلك

لبخند بالي است براي پريدن به سمت خداوند ،پس هميشه بخند اي گل زيباي مادر ، چرا كه وقتي  تو مي خندي زيبا ميشود دنيا و هر آنچه شادي است مي بلعد غمهايم را

زيباي زندگيم،اميرم،عشقم،علي ام ، ميفشارمت در آغوشم و مي سپارمت  به بيكران هستي به خداوند منان و بخشنده، به او كه لطفش بيشمار است و عطايش صد هزار...

 عزيزتر از جانم ، دومين بهار زندگيت لبريز از شاد باش تا به ابد        

نظرات (19)

مدرسه ی مامان ها
10 آبان 93 10:52
سلام مامان عزیز خیلی ممنون که به مدرسهی خودتون تشریف آوردید تولد گل پسر عزیزتون رو هم تبریک میگیم، ان شاالله که سال های سال عمر با عزت داشته باشه
مامان آنیسا
10 آبان 93 12:23
تولدت مبارک عزیزم 120 ساله بشی ایشالاا
مامانی و بابایی
10 آبان 93 13:23
سید امیر علی جان تولدت مبارک عزیزم انشاالله زیر سایه امام زمان (عج) و پدر و مادرت سربلند و پیروز باشی.
مامان منصوره
10 آبان 93 14:43
تولدت مبارک گل پسری ایشاله 120 ساله بشی
♥ مامان مهیــــــــــــــــــــــلا ♥
11 آبان 93 20:14
سلام ماشالله چه پسر نازی دارین خدا براتون نگهش داره
مامان و آیلین
13 آبان 93 1:47
سلام عزیزم تولد گل پسرت مبارک ایشااله 120 سالگی
زهرا
14 آبان 93 19:36
تولدت مبارک گل پسری هزار سال زنده باشی
الهه مامان مبین
16 آبان 93 0:34
تولدت مبارک عزیز دلممممممممممم
الهام
17 آبان 93 12:03
سلامممممممممم تولد گل پسر مبارکههههههههههههه
مامان لیلی
18 آبان 93 9:39
سلام عزیزم.... تولدت مبارک گل پسری...
مامان مهدی و زهرا
18 آبان 93 10:33
سلام ،گل پسر کوچولوی ناز،تولدت مبارک عزیزم
هستی مامی
21 آبان 93 17:57
تولدت مبارك گل پسررررر به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال ميشم
مامانی غزل جون
26 آبان 93 23:45
عزیزم تولدت مبارک باشه شرمنده ام دیر اومدم ببخشید گل پسری دوستت دارم میبوسمت
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون مامان غزل جون
مامانی غزل جون
5 آذر 93 16:15
_♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥█████████████♥ ___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥ __♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥ _♥███████████████████████████♥__YOU____♥███♥ ♥████████████████████████████████♥_____♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥___♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥_♥███♥ _♥██████████████████████████████████████♥ __♥████████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥ منتظر حضورت گرمت هستم عزیزم شاد باشی
هستی مامی
16 آذر 93 10:11
تولدت با تاخیر مبارک عزیزممم
نیلوفر/مامانه روژینا
25 آذر 93 0:49
تولد دو سالگیت مبارک عزیز دلم. هزار تابوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
30 آذر 93 22:27
عزیز خاله الهی 120 ساله شی
مامی حنان جون
18 دی 93 11:16
تولدت مباااااااااااااااااااارک عزیزمبا کمی تاخیر. الهی هزارساله بشی درکنارمامان بابا
مامان مهدیه
30 بهمن 93 15:56
تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد