عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

كودك من

26 ماهگي

1393/10/10 9:8
773 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزيزم

نسبت به 2 سالگي پيشرفتهايي كردي.الان ديگه رنگها رو بلدي به خوبي در جملاتت از اونا استفاده ميكني.مثلا ميگي : مامان اون لباس قرمز مال كيه؟ يا مامان كفش بابايي سياهه؟ يا مامان اون ليوان سبز رو بده من؟قربون حرف زدنت برم كه ماشاا... بزرگتر از سنت صحبت ميكني..

ديروز خونه همكار بابايي بوديم ؛محمد طاها كه يه سال ازت كوچيكتره دست به كيف من ميزد ديدم داري بهش با يه لحن بزرگانه و مهربون ميگي: دست نزن كيف مامانه منه خراب ميشه مامان دعوا ميكنه...باورم نميشه بزرگ شدنت رو، عزيز مادر قدر اين لحظه ها رو ميدونم و ميدونم هيچوقت اين روزها بر نخواهد گشت.

وقتي ميپري بغلم و ميگي دووست دارم ماماني ، دلم ميخواد اون لحظه متوقف شه و من  از لذت اين شوق بميرم...

اين روزا فكر ميكنم برات خيلي كم وقت ميزارم.زمستونه و روزا كوتاه ، منم وقتي بر ميگردم خونه ساعت3 ميشه و تو يا خوابي كه ميارمت خونه يا بعدش ميخوابي و وقتي بيدار ميشي روز رفته و من درگير تهيه نهار براي فردا و شام براي شب و جمع و جور كردن دور و بر و پايان وقت و ديگه وقت خواب ميرسه...معضرت ميخوام پسرم .دلم ميخواد بيشتر باهات بازي كنم و تفريح ببرمت و با هم باشيم.دوست دارم پسرم

پسندها (19)

نظرات (10)

نرجس
11 دی 93 17:59
چه خوب که رنگ ها روبلدی عزیزم ،،آفرین
h.e
16 دی 93 22:52
ماشالله به این گل پسر خانومی لینکتون کردم
مامان آنیسا
17 دی 93 10:07
شاغل بودن و بچه داری خیلی سخته خاله جون منم بدجور درگیرشم آدم به هیچ کار متفرقه ای نمیرسه
مامی حنان جون
18 دی 93 11:15
سلامخداحفظش کنه گل پسرتو.درپناه حق بزرگ بشه.مرسی که به وب مااومدین
نرجس
29 دی 93 17:28
کجایی دوست من ،نیستی چند وقته ها .منتظر پست جدیدم
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
به زودي پست جديد مي زارم+ اينكه دارم پستاي قديمي رو كامل ميكنم
نرجس
4 بهمن 93 9:21
کجایی پس مامان سید علی
شیرین
13 بهمن 93 11:13
سلام مامانی مهربون به منم سر بزنید حتما خوشتان بیاید . راستی نظر فراموش نشه... اگر با تبادل لینک موافق بودید حتما بگید .
مامان مهدیه
30 بهمن 93 15:55
وبلاگ خوشگلی دارینماشالله چه گل پسر نازی خدا حفظش کنه به وبلاگ منم سر بزنید
مهدیه مامان تبسم
16 اسفند 93 18:31
سلام از راهنمایی خوبت ممنونم. دکتر تبسم جان هم همین رو گفت . من شما را لینک کردم و دوست دارم از راهنمایی های شما استفاده کنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد