عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

كودك من

اولين سفر زيارتي

1393/7/18 8:35
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلكم

شما براي اولين بار در مورخ1393/7/13 ساعت 18 ( 6 عصر) وارد حرم امام رضا (ع) شدين.اينم عكس شما درب ورودي حرم مطهردر همين لحظه، البته با گوشيم گرفتم كيفيتش خوب نيست.

من نيت كرده بودم حتما ببرمت مشهد حرم امام رضا(ع) و دلم ميخواست تو 6 ماه  كه  مرخصيم بريم ولي قسمت نشد ولي خوشحالم بالا خره رفتيم و امام رضا ما رو طلبيد.ما 3 نفري  رفتيم مشهد و 13 مهر امسال مصادف با  عيد قربان بود با اينكه كلا هوا گرم بود.ولي اين چند روز حسابي سرد شد طوري كه برات كاپشن و كلاه و شالگردن خريديم.من واسه احتياط يه ژاكت برات برداشته بودم ولي فكر نميكردم اينقدر سرد بشه هوا البته اين عكس مال 13 مهركه وارد مشهد شديم از فرداش هوا سرد شد و شما با لباس گرم بودين.من و بابايي هم لباس گرم بر نداشته بوديم و ما هم به ناچار لباس گرم خريديم.

حرم امام رضا رو با زيبايي خاصي آذين بسته بودند كه البته تو اين عكس به خوبي به تصوير كشيده نشده:

خيلي زيبا بود انگار آسمون رو سنگ فرشي از ستاره ها پوشونده بود...

سفر خيلي خوبي بود ان شاا... سفرهاي زيارتي بعدي.ان شاا...

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد