عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

كودك من

يك پست با تاخير ولي پر از تبريك...

1394/2/13 9:00
986 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم ، پسرم

اول از همه  2/5 سالگيت يا به عبارتي 30 ماهگيت رو تبريك ميگم نفسم ان شاا... 1000ساله  شي پسرم و هميشه سالم و تندرست  باشي گلم

تو اين مدت كه به وبلاگت سر نزدم عيد نوروز آمد  و تو اين يك ماه گذشته روز تولد حضرت فاطمه (س) و روز مادر و ديروز هم تولد حضرت علي (ع) و روز پدر بود كه تمامي اين روزهاي  گذشته رو تبريك ميگم

و ديگه اگه خدا بخواد   قراره يه  نفر ديگه به خانوادمون اضافه شه ، خدا رو به خاطر لطفش شكر ميكنم  و از خداوند ميخوام توانايي بيش از پيش به من عطا كنه تا بتونم از پس مسئوليتام به نحو شايسته بر بيام.

دلم ميخواست زودتر از اينا وبلاگت رو آپ كنم ولي به دليل كسالتم نشد .

پسرم جديدا خيلي لجباز شدي و الكي گريه ميكني  يا جيغ ميزني    و همينجوري عصباني هستي  و بهونه گيري  ميكني ...

البته ميدونم اينا همش  تو اين سن طبيعيه اما اميدوارم هر چه زودتر رفع شه ...دوست دارم بي نهايت عشقم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان الى
19 اردیبهشت 94 9:42
سلام عزيزم دومين جوجه خوشگلى بهت تبريككككككككككككك ميگم چه پسر نازى خدا حفظش كنهراستى گلم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
نرجس
19 اردیبهشت 94 10:45
سلام ،عیدها مبارک ،واسه تو راهی هم تبریک ویژه
لیلا
21 اردیبهشت 94 8:05
سلام عزیز،انشاالله همیشه درکنارسیدامیرعلی خوب وشادباشیدمن مامان حسین هستم امروزاولین لباربه وبلاگتون سرزدم خوشحال میشم به وبلاگ من وپسرم سربزنین وبرامون نظربذارین.
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون از لطفت و ممنون به وبلاگ پسرم سر زدي.
zakieh
21 اردیبهشت 94 17:52
سلاممممم مبارك باشه عزيزم
❤مهسا مامان سایمان❤
23 اردیبهشت 94 9:35
سلام عزیزم از این که به وبمون اومدین ممنونم پسمل نازی دارین خدا حفظش کنه راستی نی نیه تو راهیتون رو هم تبریک میگم
❤مهسا مامان سایمان❤
23 اردیبهشت 94 9:38
با اجازه لینک شدین
مادر بزرگ
30 اردیبهشت 94 10:03
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
مامان حديث
30 اردیبهشت 94 12:38
سلام دوست خوبم خدا پسر گلتون رو براتون نگه داره بسکتبالیستم که هست ما شاا.. ممنون بهمون سرزدین
مامانی غزل جون
5 خرداد 94 8:10
عزیزمممم مبارکتون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد