عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

كودك من

نگرانم كردي پسرم

1394/3/19 10:48
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

2روز پيش يعني يكشنبه عصر با هم ديگه رفتيم بازار روز  و من يه گاز پاك كن ژله اي خريدم و يه مقدار خرت و پرت...گذاشتمشون عقب ماشين و شما با من جلو نشسته بودين ...خوش خوشك ميرفتيم خونه كه گفتي من ميرم عقب بشينم.يه نيم نگاهي كه بهت انداختم ديدم دراز كشيدي عقب و منم خيالم راحت كه خسته شدي و دراز كشيدي و خلاصه خرابكاري نميكنيراضی. يه چند لحظه اي كه گذشت صدات زدم جواب ندادي و اصولا وقتي جوابمو نميدي يعني داري خرابكاري ميكني....خلاصه يه لحظه برگشتم عقب ديدم گاز پاككن رو كه  ظرفش شبيه شامپو بوده برداشتي و ريختي رو سرت و دستات و كف ماشين.........عصبانی

دلم ريخت پايين.هول برم داشت كه اين مواد اسيدي كه روش نوشته حين كار با اون دستكش بپوشين رو ريختي رو سرو دستت حالا من چه خاكي بر سرم كنم....کچلگفتم الانه كه پوست سرت كنده شه......خيلي ترسيدم و عصباني شدم...شاکی

خلاصه كلي دعوات كردم  و با عجله  ودعوا بردمت خونه و سريع حمامت كردم و خوشبختانه طوريت نشد .خستهخدا رو شكر.خيلي نگرانم كردي . و خيلي عصباني ...كلي بعدش دلم به حالت سوخت چون خيلي ترسيده بودي خودت و از من هم انتظار اين چنين دعوايي رو نداشتي و سرما خوردگي هم داشتي و از بينيت آب ميومد و كلي هم گريه كردي و به قول خودت مامان معذرت خواهي :يعني معذرت مي خوام....خطا

خلاصه خدا خيلي رحم كرد ميتونست اتفاق بدي بيفته...منو ببخش پسركمغمگین.خيلي دوست دارم محبتو به خاطر سلامتي خودت دعوات كردم.

پسندها (14)

نظرات (5)

مامان آروین
23 خرداد 94 8:16
سلام عزیزم. خدا رو صد هزار مرتبه شکر که به امیرعلی جون آسیبی نرسیده. واقعاً خیلی باید مراقبشون باشیم غافل می شیم یه کاری دست خودشون می دن.
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
آره واقعا همين طوره
نرجس
23 خرداد 94 21:52
سلام وای از دست این وروجکا،خدا خیلی رحم کرده که نخوردشون،یا تو مجاری تنفسیش نرفته. ای پسر شیطون
مامان آنیسا
26 خرداد 94 7:27
از دست شما وروجکای شیطون بلا که هر لحظه یه خرابکاری میکنید خداروشکر که طوریش نشده
هستی مامی
15 تیر 94 10:05
ای ناقلا راستی تبریک میگم واسه فرشته دومت انشا الله سالم دنیا بیاد و صالح باشه
مامان سپید
13 مرداد 94 10:00
خدا بهش رحم کرده من بدون دستکش از این مواد استفاده کردم کلی دستام پوست پوست شد و اذیت شدم. خیلی مراقبش باش راستی نی نی دومت گل پسره یا گل دختر؟
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون به ما سر زدي مامان امير علي كوچولو. دومين فرشته ما گل پسره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد