عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

كودك من

رمضان 94 سيد امير علي

1394/4/29 9:30
656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

رمضان امسال هم آمد و رفت  و شما امسال بزرگتر و فهميده تر از رمضان پارسال اين ايام ملكوتي را گذراندي. امسال من به خاطر كسالتم شبهاي كمي در دوره قرآن شركت كردم ولي شما بيشتر شبها رو همراه بابايي به دوره ميرفتي و امسال براي اولين سال همراه اونا با اون زبون شيرين و پاكت قرآن ميخوندي. وقتي نوبت بابايي ميشده كه قرآن بخونه بعدش شما هم سوره هاي كوچيكي كه از قرآن بلدي(حمد و توحيد و كوثر)رو ميخوندي و بقيه تشويقت ميكردن و برات صلوات ميفرستادن. قربون اون قرآن خوندت بره ماماني كه بعد اين شبها حالا وقتي تو خونه برا خودت قرآن ميخوني يا به عبارتي  دوره قرآن بازي ،ميكني!!بعدش خودت ميگي احسن احسن ،آفرين و بعد هم صلوات ميفرستي و تازه اگه منم دور و بر خودت ببيني ميگي چرا ماماني بهم نميگي احسن!؟صلوات بفرست!؟!

طبق روال هر ساله دوره قرآن ، بچه هاي كوچيكي كه توي دوره هستن،در شب پاياني دوره ،كادويي كه پدر و مادر ها از قبل براشون تهيه كردن رو از دست شيخ دوره دريافت ميكنن و امسال شما اولين سالي بود كه كادو گرفتي ...بابايي زحمت كشيدن برات يه ماشين خوشكل گرفتن و اون شب بهت كادو دادن... و چقدر تو اون شب خوشحال شدي و سوپرايز شدي بابت كادو. مباركت باشه پسر قرآن خون و با ايمان من...

سيد كوچولوي مامان  اميدوارم يك مسلمان واقعي و مايه سرفرازي ما و اسلام باشي...خيلي دوست دارم ،سالم و تندرست باشي گلم...

پسندها (12)

نظرات (4)

مامان گل پسر
30 تیر 94 10:12
آفرين و هزاران آفرين به پسر با ايمان
مامان آنیسا
3 مرداد 94 11:58
هزار ماشالا به علی آقای گل که بلده قرآن بخونه
مامان سپید
10 شهریور 94 9:25
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ ما سر زدی من همیشه مطالب شما رو میخونم وبلاگ خیلی قشنگی داری خدا نگهدار گل پسرات باشه و گل پسر دومت هم به سلامی دنیا بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد