عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

كودك من

34 ماهگي

1394/6/10 10:14
919 بازدید
اشتراک گذاری

امير علي عزيزم

سي و چهارمين ماه تولدت مبارگ.ديگه چيزي به 3 سالگيت نمونده و واسه خودت مردي شدي.ان شا... داداشي كه دنيا بياد تو هم سه سالت ميشه و ان شاا... از امسال به بعد تولد شما دو تا پسراي گلم رو ميتونم با هم جشن بگيرم متنظر ان شاا...

نفسم اين روزا لجبازتر شدي ، يعني علاوه بر لجبازي هاي عملي قبلي ، زباني هم ميگي نميخوام ، ميخوام،دوست دارم يا دوست ندارم،يا اگه ميگم فلان كار رو نكن كه فلان ميشه ميگي خوب بشه و...براي دستشويي رفتنت هم بهونه گيري ميكني و نميري و اونقدر خودت رو نگه ميداري كه وقتي با هزار دوز و كلك و قصه و داستان ميبرمت به مدت 3،4 دقيقه  طول ميكشه  كه جيش كني .نگران سلامتيتم و ميترسم واسه كليه هات مشكلي پيش بياد خدايي نكرده...خلاصه برنامه لجبازي واسه دستشويي رفتنت شده برنامه هر روزمون ... جديدا هم اونقدر سوال ميپرسي كه كسي كه داره جوابتو ميده سر سام ميگيره ... به عنوان مثال شب كه ميشه ميگم ماماني بيا بخوابيم، ميگي چرا بخوابيم؟؟ميگم شب شده ديگه بايد استراحت كنيم،ميگي چرا بايد استراحت كنيم؟؟ميگم تا صبح سر حال باشيم و بتونيم بيدار شيم، ميگي چرا سر حال باشيم و صبح بيدار شيم؟؟ميگم تا بتونيم بازي كنيم و...،ميگه چرا بتونيم بازي كنيم؟؟ميگم خوب پس چيكاركنيم بايد بازي كنيم ديگه و تلويزيون ببينيم و بريم بيرون تا باز شب بشه و بخوابيم،ميگي چرا باز شب بشه و بريم بخوابيم؟؟ميگم چون خورشيد خانم هم خوابيده و شب شده ديگه...ميگي چرا خورشيد خانم خوابيده و شب شده؟؟ميگم چونکچل...ولش كن ماماني بخواب فردا صبح بهت ميگم بقيشو...ميگي نه ماماني نخوابيم بيدار باشيم چرا بايد بخوابيمسکوت!!!!!!!!!!!

البته اين يه چشمه از سوالات شماست و خدا نكنه موضوعي اين وسط پيش بيادمثلا يكي در خونه زنگ بزنه...مامان كيه ؟؟من:همسايه...كدوم طبقه؟من:سوم...چرا طبقه سوم زنگ زد؟؟من:چون كليدش يادش رفته...چرا يادش رفته؟؟من:حواسش نبوده...چرا حواسش نبوده طبقه سوم ؟؟من:خوب يادش نبوده ديگه...خوب چرا يادش نبوده ديگه؟؟من:ماماني فراموش كرده وقتي داره ميره بيرون كليدش رو ببره برا همين  زنگ خونه ما رو زده...چرا فراموش كرده و زنگ خونه ما رو زده؟؟خستهو من چون نميدونم بايد چيكار كنم حواست رو پرت ميكنم و ميگم ميخواي با هم نقاشي بكشيم و يا ...واين جوري ميشه كه موقتا به مدت كوتاهي تا موضوع بعدي ميتونم استراحت كنمخواب

خيلي  پسر باهوشي هستي و ميدونم جواب خيلي چيزا رو هم ميدوني و ممكنه يه موضوع رو چندين بار به چالش بكشي اما از اين پرسيدنا لذت ميبري .من سعي ميكنم تا جايي كه ميتونم جواب سوالاتت رو بدم هر چند برا بعضياش جوابي  ندارم...

لپ كلام اينكه در كنار همه اين موضوعات  پسر خيلي فهميده اي هستي و  بدون خيلي مامان دوست داره و اميدوارم با اومدن داداشي  مشكل خاصي  كه تو اذيت بشي يا داداشت  پيش نياد و بتونم به هر دوتون به خوبي برسم.

خدايا سلامتي و شادي  رو  همراه هميشگي 2 تا پسراي گلم كن ... الهي آمين

 

پسندها (7)

نظرات (1)

مامان آنیسا
18 شهریور 94 8:06
اول از همه 34 ماهگی امیر علی گل مبارک مامانی شما باردارین ؟؟ ایول به امیر علی جون که کم کم دا ره یه داداشی گل گیرش می یاد وای مامانی امون از او ن روزی که آدم بی حوصله باشه و این سوال پرسیدنا شروع بشه
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
چرا بي حوصله مامان آنيسا جون؟ممنون از تبريكت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد