عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

كودك من

تولدت مبااااارك پسرم

1394/7/7 8:56
615 بازدید
اشتراک گذاری

امير علي عزيزم

امروز 15 ماه ذي الحجه و تولد امام هادي (ع) و به روايت قمري روز تولد شماست.

اون سال من و بابايي با خودمون ميگفتيم معلوم نيست اين آقا سيد ما كه شما باشين روز عيد غدير خودتون رو از آسمونا به زمين ميرسونين يا نه و اين شد كه 15 ذي الحجه زميني شدي و 18 ذي الحجه كه عيد غديره شما 4روزه شدين.

تولدت مبارك عزيزم .ان شاا... هميشه سالم و شاد باشي گلم.

شايد تولد شمسي شما كه 10 آبانه درگير تولد داداشي باشم بنابر اين اون رو هم پيشاپيش تبريك ميگم .البته فكر كنم بايد به هر دو پسراي گلم تبريك بگم.

از اين هفته 8 ماه يا به عبارتي 35 هفته داداشي تكميل شده و وارد ماه 9 شدم.طي 3 تا 4 هفته آينده ان شاا... داداشي به ما ملحق ميشه .از خدا ميخوام سالم و صالح باشه و داداشاي خوبي براي هم باشين. البته دكتر زميني شدنش رو 14 آبان اعلام كرده ولي همه چي با خداست  و اون بهتر ميدونه.

پسرم چون داداشي ماه محرم دنيا مياد بابايي اسم مبارك امام حسين (ع) رو براش انتخاب كرده و ان شاا... اسم داداش ميشه سيد امير حسين .

بنابر اين عزيزان من سيد امير علي و سيد امير حسين  خيلي دوستتون دارم . ان شاا... هر آنچه از خوبي را كه يك مادر ميتونه در حق بچه هاش انجام بده بتونم بي كم و كاست براتون انجام بدم و از خدا ميخوام در اين راه به من توانايي بده .

خدايا فرزندانم را بندگاني  صالح و مورد رضا و محبت خودت قرار ده و در آغوش لطف و عنايتت از خالص ترين بندگانت قرار ده . الهي آمين

 

پسندها (11)

نظرات (3)

مامانی غزل جون
15 مهر 94 8:09
عزیزممممممممم مبارکتون باشه هم تولد امیر علی جون و هم امیر حسین کوچولو.... چه دعی قشنگی نوشتی انشالله انشالله میبوسمتون
مامان پوریا
12 آبان 94 19:23
با تاخیر تولدت مبارک امیر علی جون
【p】【a】【r】【y】【a】
5 دی 94 13:21
(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯) *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ Love It! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ســــلام خوبــــــی گلـــــم مرســی بهم سرزدی ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ منتـــظــر حــــضـــور گرمت تو وبلاگم هستم ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ♥´¨) ¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨) (¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿ *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد