عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

كودك من

4 و 4 و 4

1395/12/14 11:36
349 بازدید
اشتراک گذاری

سيد امير علي عزيزم 4 سال و 4 ماه و 4 روزگيت مباركمحبت

سلام

امير علي عزيزم امروز كه 4 سال و اندي از تولدت ميگذرد ، باورش سخت است كه گذر زمان رابپذيرم .باورش سخت است بپذيرم امير حسين عزيز يك سال و 4 ماه و 13 روز به همراه ما لحظات را سپري كرده ، باورش سخت است خانواده ما طي اين مدت از 2 نفر به 4 نفر رسيده ، باورش سخت است كه من مادر دو پسر زيبا هستم ، باورش سخت است گذر زمان باورش سخت است...

از كنار شما بودن لذت ميبرم.دنياي من شما هستيد و دنيا بدون شما مفهومي نا آشناست...

اكنون قلب من آكنده از محبت و لبريز از شكوه آفرينش شماست و اين بزرگترين نعمتي است كه خالقم به من عطا كرده و من تا به هميشه شكرگزار اين بخشش هستم...

*******************************************************

از وقتي امير حسين متولد شده فرصت نكردم مطالب جديدي بنويسم و يا عكس بفرستم .ان شاا... كه بتونم از اين به بعد وبلاگ رو به روز كنم.

امير حسين الان يكسال و 4 ماهش شده و يه سري كلمات رو ميگه.مامان و بابا و  دادا  - دد(بده)- قاقا (آقا) - اين چيه - چيه - چي - لاي لا - نه - بله -اين

كاملا كاراي امير علي رو تقليد ميكنه ، مثل امير علي رو مبلا راه ميره و پشت مبلا ميره  و كلا حركات داداشش رو تقليد ميكنه.دراي كابينت و كمد و كشو از دستش در امان نيستن و هميشه تخليه ميشن ...

دائم از من يه چيزي ميخواد  و به همه چي اشاره ميكنه و گريه ميكنه كه بدين به من و دوست نداره مانع ريخت و پاشش بشم ...

در يخچال و فريزر هم از جمله موارد مورد تهاجم ايشونه...

ميخواد هميشه بغل باشه و يا در حال شير خوردن ...

جديدا وقتي چيزي ميخواد و بهش ميگم ميخواي به جاي بله ميگه نه...

عينك و موهاي من و داداشش هم گاهي براي تنوع كشيده ميشه...

كاملا حرفاي ما رو ميفهمه و درخواستهاي ما از جمله بشين و بخواب و برو و بخور و بده و بزار اونجا و برو بيار و بده به داداش و صدا بزن و ... رو هم اجرا ميكنه...

باهوش اما فضول مثل داداشش...

امير علي عزيزم هم همچنان در مهد زبان مشغول يادگيري و تعامل با هم سن و سالاشه...

امير علي با اضافه شدن داداشش به جمع ما به خوبي كنار اومده و نسبت به كاراي نامعقول اون مثل مو كشيدن به خوبي كنار مياد ،قربون پسر فهميده ام بشم (گاي به ندرت تنش هست)...

الهي قربون پسراي فضولم بشم...اگه شما دو نفر نريزين و شلوغ نكنين و سر صدا نكنين و بدو بدو و جيغ نزنين اون روز شب نميشه و مامان عاشق شيطنتاتونه...

اميدوارم هميشه شاد و پر انرژي باشين و سلامتي شما بزرگترين آرزوي منه...

 

پسندها (3)

نظرات (1)

هانیل
15 اسفند 95 11:14
عزیزم خدا حفظشون کنه گل پسراتون رو همیشه شاد باشین و لب تون خندون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد