عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

كودك من

تكرار ماجرا

1396/1/29 12:43
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسراي گلم

امروز  29 فروردينه و اول ارديبهشت امير حسين عزيزم 18 ماهه ميشه و من قبل از نوشتن اين پست پستاي مربوط به 18 ماهگي و واكسن امير علي رو خوندم...واقعا باورنم نميشه. گذر زمان و تكرار روزها غير قابل باوره

آهي ميكشم نه به خاطر گذر زمان، نه به خاطر عمر رفته ، فقط به خاطر اينكه لحظه هاي طلايي كودكيتون رو نتونستم اون طور كه باعث رضايت قلبي من باشه ، حس كنم و ازش استفاده كنم ... ان شاا... كه بتونم در اين تابستون پيش رو با توجه به بلند شدن روزها با هم بيشتر خوش باشيم...ان شاا...

اميد وارم امير حسين عزيزم به خاطر واكسن اذيت نشه و اين آخرين واكسن دوران كودكي(بدون در نظر گرفتن واكسن 6 سالگي) هم به خيري و خوشي خاتمه پيدا كنه.ان شاا...

قابل ذكره كه امير حسين تازه ديروز ياد گرفته بگه آب البته به صورت آبه. خيلي فهميده است و خيلي بامزه شده و با كاراش و صحبتاي نامفهومش دل ما رو ميبره... از كلماتي كه ميگه و نسبت به پست قبلي پيشرفت كرده آب و ني ني  و مامان نيني هستش.

دوستون دارم عزيزترين هاي من

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد