عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

كودك من

آخرين واكسن

1396/2/4 9:50
276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفساي مامان

امروز دو شنبه 4 ارديبهشت ماه هستش . شنبه ظهر بعد اداره ساعت 1 و نيم رفتم دنبال امير حسين عزيزم تا ببرمش بهداشت واسه واكسن 18 ماهگيش.امير علي عزيزم هم با من اومد .امير حسين كمي سرما خورده بود  بنابر اين احتمال رو دادم كه شايد واكسنش رو نزنن ،اما گفتن مشكلي نداره و واكسنش رو تزريق كردن.اول كه رفتيم خونه خوب بود و بازي ميكرد و از ساعتهاي 5 و نيم بعد ظهر با اينكه بدو ورود به خونه استامينوفن بهش دادم ،درد و تب شروع شد و البته تا فردا ظهر ادامه داشت و به مرور دردش كم شد. راه رفتن رو هم از ساعتهاي 11 ظهر روز بعد شروع كرد.البته به صورت لنگ لنگان.الهي مامان فداش بشه كه اينقدر صبور بود و به خوبي با اين درد كنار اومد.

خدايا شكرت كه واكسن هاي اين پسرم هم به خوبي و خوشي به پايان رسيد.ان شاا... سلامتي هميشه همراهشون باشه.ان شاا...

نميدونم شماها زود بزرگ شدين يا من متوجه گذر زمان نيستم...كاش قدر هم رو بهتر بدونيم.كاش لحظه هاي ناب كودكيتون رو ميشد ماندگار كرد.ميدونم دلم واسه اين روزها تنگ خواهد شد...ميدونم ي روز آرزو خواهم كرد برگردم به اين روزها...ميدونم

دوستون دارم تا ابد ...خيلي بيشتر از اون كه تو ذهن بگنجهمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (1)

هستی مامی
6 اردیبهشت 96 6:51
سلام خواهرم بسلامتی ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد