عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

كودك من

نیمه اول مرداد96 به روایت تصویر

1396/5/15 21:19
232 بازدید
اشتراک گذاری

امير علي جونم كه داره نماز ميخونه.قبول باشه پسر عزيزمبغل

 

 امير علي عزيزم شام كوكو سيب زميني درست كرد.ممنون عشقم

 

 

 

امير علي مهربونم در حال ظرف شستن.ممنون عشقم كه كمك ماماني ميكنيتشویقمحبت

 

 

 

كاردستي امير علي جون تو مهد كه اسمشم پايينش خودش نوشته.قربونش بشم الهيبوس

 

 

 

 

 

 

 

جيگر مامان امير حسين با اون قيافه ي خوردنيشمحبتبوس

 

 

 

ورزشكار مامان تو كلاس اسكيتتشویقتشویق

 

 

 

نفس مامان در حال بازيبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
خدايا به خاطر وجود اين دو تا فرشته كوچولوت هزاران بار شكرت.عاشق اين دو تا مخلوقتم خالق عزيزم. 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد