عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

كودك من

نیمه دوم مرداد96 به روایت تصویر

1396/5/21 22:09
535 بازدید
اشتراک گذاری

سيد امير علي بعد كلاس چرتكه

 

 

 

 

 

سيد امير حسين خونه همكار قديم بابايي

 

 

 

 

سيد امير علي رفتن شيريني فروشي باباي يكي از هم مهداش

 

 

سيد امير علي با دوستاش تو مهد

 

 

 

نفس طلا تو مهموني همكار قديم بابايي(اونقدر شيرين بازي و شيرين زبوني كردي كه اين عكس رو پروفايل گروهشون گذاشتن)

 

 

 

 

سيد امير علي تو پارك با دوستاي مهدش

 

 

 

و تو پارك با بابابزرگا عكس گرفتن

 

 

عشقم تو خواب...

 

 

 

 

هميشه بخندي نفسم...

 

 

و اين عكس هم مربوط به امروز تو پارك...

 

 

 

و اينم از عكساي شيريني فروشي هم مهدي نفسم.(هم مهدي = هم كلاسي)

 

 

 

 

نفس...

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی گیتا جون و برديا جون
24 مرداد 96 9:52
همیشه لبتون پر خنده و به گردش عزیزای خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد