عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

كودك من

اسباب كشي

1393/2/4 11:38
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امیر علی مامان ، می خوایم خونمون رو عوض کنیم. این اولین باری که می خوام با تو اسباب کشی کنیم.سری قبل که اومدیم این خونه آخرماه٨ بارداری من بود و تو هنوز دنیا نیومده بودی . اون سری دقدقه داشتم، نکه تو بیای و ما وسایلمون رو نچیده باشیم. ولی تو پسر خوبی بودی و یه ماه بعدش اومدی.

دیروز که وسایل رو داخل کارتونا می چیدم همش میومدی و می پرسیدی این چیه؟؟من هم میگفتم جعبه،کارتن وباز تو دوباره میپرسیدی.

شاید امروز وسایل رو بردیم خونه جدید شاید هم فردا.نمی دونم امیدوارم خونه جدید پر از آرامش باشه واسه هر ٣مون. ان شا ا...

٢ ،٣ روزه که بعداز اداره، ظهر دیر میام دنبالت و یا عصرهمونجا خونه بابا بزرگت میذارمت و وسایل جمع می کنم.امیدوارم شنبه دیگه همه چی مرتب باشه.

تو از به هم ریختگی خونه متعجبی و وقتی دیروز در کابینت ها رو باز می کردی و می دیدی توش خالی به من نگاه می کردی با تعجب . من ازت می پرسم چی شده مامان ؟ وسایلامون کو؟ظرفا کو؟ و تو با تعجب می گی: هااااا

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد