عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

كودك من

سيد اميران عزيزم تولدتون مبارك

1396/8/10 9:38
621 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی؛ تو
دنیا فهمید که تو انگار نیمه گمشدم‏ی تو
زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده
روز تولدم، برام فرشتشو فرستاده
خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم
خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم

♫♫♫

آورده دنیا یه دونه اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که نمی سپره دست همه
تو، نمی اومدی پیشم من عاشق کی می شدم
به خاطر اومدنت یه دنیا ممنون توام
خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم
خدا مهربونی کرده تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم

سيد امير علي عزيزم و سيد امير حسين عزيزم تولدتون مبارك

                             friend - emoticonswallpapers.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              friend - emoticonswallpapers.com

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامانی گیتا جون و بردیا جون
20 آبان 96 11:31
تولدتون مبارک گل پسرای ناز نازی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد