عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

كودك من

از براي تولدتان

1396/8/10 10:17
698 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزان مادر

هنوز معتقدم كه هر كودكي كه متولد ميشود نشانه آن است كه خداوند از بندگانش ناميد نيست،پس اميدتان به خداوند باشد و بس...

عزيزان مادر

هنوز معتقدم در دنيا عشقي بالاتر از عشق مادر به فرزندش وجود ندارد و در كنار اين اعتقاد بر اين باورم اين عشق از سرچشمه لايزال الهي گرفته شده ، پس چه عشقيست ،عشق خالق به مخلوقش،دريابيد اين چشمه خروشان را...

عزيزان مادر

دنيا پر است از نا ملايمتي و ناخوشايندي هايي كه در مسير زندگيتان قرار خواهند گرفت، آرامش را تنها در قلوب پيوند خورده با خدا جستجو كنيد.تلاش و سپردن نتيجه به اوست كه آرام كننده دلهاتان است...

عزيزان مادر 

كوله بار سختي و مشكلات را به خداوند بسپاريد تا سبكبار قدم برداريد...

عزيزان مادر

بزرگ شدن آرزوي هر كودكيست و بزرگ منش شدن آرزوي مادران...

عاشقانه ترين عشق مادري نثار يك نفستان  

 

 

 

 

 

 

 

 
5 سال از چشيدن حس مادر شدن و 2 سال از تكرار اين شيرين ميگذرد.باورم نميشود كه اينقدر زمان زود گذشته.شما بزرگ شدين و من به همان نسبت پير شدم.بهتري آرزوها رو براتون دارم.
امير حسين عزيزم الان ديگه كامل جمله بندي ميكني و پيشرفت چشمگيري تو حرف زدن پيدا كردي.خيلي شيرين صحبت ميكني طوري كه دلم ميخواد ساعتها باهات كل كل كنم.كلمات رو بر خلاف دو سالگي امير علي بچگانه ادا ميكني.فكر ميكنم خ رو ي ميگي.ميخوام رو ميگي مييام و كلا بامزه صحبت ميكني
امير علي خيلي مرد شدي.خيلي آقا و بزرگ منشي و خيلي دل رحم و رئوف
عاشقتونم
متشكرم اي خدا 

 

 

پسندها (5)

نظرات (1)

هستي
10 آبان 96 12:53
تولدتون مباااااااك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد