عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

كودك من

شروع از پوشك گرفتن سيد امير حسين

1396/10/28 17:29
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقاي من

اين روزها حسابي درگير از پوشك گرفتن امير حسين هستم .به نسبت خوب كنار اومدي با اين موضوع امير حسينم.ولي يه روزايي بد اخلاقي ميكني براي اينكه بياي دستشويي .براي اينكه علاقه نشون بدي،برات برچسب گرفتم و قرار شد هر وقت بري جيش كني بهت يكي بدم كه بچسبوني به ديوار .اين ترفند جواب داد اما...اگه كل بسته رو ببيني تا همش رو از من نگيري ول كن قضيه نميشي ، يه موقع هايي هم الكي ميگي جيش دارم كه بهت برچسب بدم و از همه بدتر برخي مواقع هم قبول نميكني از دستشويي بياي بيرونکچل

خلاصه اينكه از اون ور بوم ميفتي.بايد التماست كنم كه بسه ديگه مامان جان ،جيش تموم شد بيا بيرون...

يه موقع هايي هم تا ميارمت بيرون و ميخوام شورت آموزشي رو پات كنم ميگي جيش دارم و من هم به خاطر اينكه بدوني هر وقت بگي جيش دارم من ميبرمت دوباره ميبرمت و تو دوباره مشغول بازي ميشي و باز با هزار زحمت و ترفند ميبرمت بيرون و باز تا ميخواي شورت و شلوار بپوشي ميگي جيش دارمگیجکچلگیجکچلگریهگریهگریه

ولي اينو هم بگم جيش رو اگه زود زود ببرمت ،خطا نداري حتي تا يك ساعت و يك ساعت و نيم هم جديدا خودت رو نگه ميداري ولي شماره دو رو گاهي ميگي و گاهي نميگي و باز مراسم شستشو شروع ميشه ولي باز خدا رو شكر كه شورت آموزشي ها كمك دستمه

ان شاا.. به زودي اين مرحله از بزرگ شدنت هم سپري شه و ديگه براي خودت مردي بشي عزيزم

هنوز خاطرات از پوشك گرفتن داداشت تو ذهنم خود نمايي ميكنه ...اما اين روزها هم ميگذره مثل اون روزها و ميدونم كه دلم براي اين روزهاي پر كار تنگ خواهد شد

يه روز ميرسه كه شما ديگه هيچ نيازي به من نخواهيد داشت و خواهان استقلال خواهيد بود و اين روزها خيلي دور نيست...

عاشقونه عاشقتونم عشقاي منمحبتمحبت
 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (1)

مامان فاطیمامامان فاطیما
9 بهمن 96 7:35
منم دقیقا دارم این روزا رو با پسر دومم میگذرونم خیلی سخته  موفق باشی مامان جان
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
آره واقعا .ان شاا... شما هم موفق باشينآرام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد