عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

كودك من

مهد سید امیر علی در دی و بهمن96

1396/11/14 22:07
614 بازدید
اشتراک گذاری

افتتاحيه نمايشگاه كتاب خوارزمي

 

 

طناب كشي

 

 

 

تشكر از خدا بابت بارش باران

 

 

 

يه عكس ديگه از افتتاحيه نمايشگاه كتاب بابت دهه فجر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تقدير از پرستاران در روز پرستار

 

 

تقدير از پرستاران بيمارستان حضرت ابوالفضل ع در روز پرستار

 

 

 

تولد يكي از دوستاي سيد امير علي در مهد(تولد محمد علي)

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (2)

یه جای خوب
14 بهمن 96 23:35
یه جای خوب رزرو مستقیم و بی واسطه هتل ها و اماکن اقامتی کشور جدیدترین مطالب گردشگری اپلیکیشن اندروید yejayekhoob.com
مامان صدرامامان صدرا
14 بهمن 96 23:44
گل پسر موفق باشی  محبت
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون مامان صدرا جانمحبت 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد