عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

كودك من

بهمن 96 به روایت تصویر

1396/12/2 0:16
773 بازدید
اشتراک گذاری

نقاشي سيد امير علي براي كادو دادن به دوستش.

همش اصرار داشتي كه فردا تولد دوستمه و ميخوام بهش كادو بدم و ساعت 11 و نيم شب اينو كشيدي.منم لول كردمش و دورش روبان زدم تا صبح ببري مهد.

 

 

يه روز تعطيل و خوردن نهار در رستوران پديده.ميخواستيم بريم روستا و امير علي روي لباس خونت لباس پوشيدي ،اينه كه شنبه و يكشنبه شدي خخخخ

 

يه شب بهمن ماهي و خوردن شام بيرون منزل.

 

عروسكارا رو باهم رديف كرديمخندونک

 

آراممحبت

 

آراممحبتمحبت

 

مهد سيد امير علي بهمن 96.

 

 

بوسبوس

 

محبتبوس

 

 

صبحانه رو تو پارك با دوستات خوردي.

 

محبتچشمک

 

 

سينما و فيلم هاي فجر.فيلم فيل شاه

 

جيگرتوووووومحبت

 

 

بازديد از فرودگاه

 


 

 

 

پسندها (7)

نظرات (3)

مامان آرزومامان آرزو
2 اسفند 96 0:54
خدا واستون حفظ کنه این گلهای خوشگل رو،خوشحال میشم بیاید وبلاگ دخترم
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون و همچنين دختر شما روآرام
مامان صدرامامان صدرا
2 اسفند 96 11:12
عزیزای من همیشه شاد باشین  چه کادوی زیبایی محبت
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنونم.آره كادو در حد توانش تهيه كردهچشمکآرام
مامان آیسلمامان آیسل
2 اسفند 96 11:22
خدا حفظشون کنهمحبتومعلومه دوتایی باهم خوش میگذروننآرام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد