عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

كودك من

هنرنمایی های امیر حسین😩

1396/12/21 0:19
583 بازدید
اشتراک گذاری

امير حسين عزيزم سلام

يه روز كه مهمون داشتيم و من درگير مهمون داري بودم ،مداد شمعي رو كه از خونه بقيه آورده بودي رو برداشتي و اين نقاشي جنگل پريشان رو روي ديوار كشيديبدبو .دم عيدي اين هنر زيبات رو با كمي آب و جوش شيرين تميز كردم و از اين بابت اصلا پشيمون نيستي و بهم ميگي مامان :نگاشي كشيدم ... روي ديوار نبايد بكشم؟ ... توي دفتل بايد بكشم ؟ ... نه نه رو ديوال بكشمگیجواقعا در برابر شيرين زبونيت ديگه جز تسليم شدن كاري نميتونم بكنممحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
28 اسفند 96 12:49
  ای جونم شیرین زبون خالهبغل
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنونم مامان صدرا جانآرام
مامانمامان
29 اسفند 96 15:14
چه جالب ما مجبور شدیم کلا رنگ کنیم البته مشکل همه هست ​​​​​من رنگ انگشتی براشون گرفتم میدم کاشی های آشپزخونه یا حموم و رنگی کنن  
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
هنوز خونه رنگ نداره و گچ بوده و ديگه بايد واستيم تا يه كم بزرگ تر شه بعد رنگ كنيم ان شاا....آره رنگ انگشتي هم خوبه تو حمام.ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد