عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه سن داره

كودك من

13 روز از فروردين 97

1397/1/13 22:50
646 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه تحويل سال خونمونمحبتمحبت

 

 

 

 

 

 

روستا و خاك بازي در ايام عيدمحبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روستاي ازميغان طبس (دوم و سوم عيد رفتيم طبس ،چشمه مرتضي علي و روستاي گردشگري ازميغان طبس)محبت

 

 

 

خونه عزيز و سفره ي هفت سين محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

سيد امير و علي و اداره مامان.نهم فروردين97محبت

 

 

سفره مون منتقل شد به انتهاي آشپزخونه تا در امان بمونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان آیسلمامان آیسل
13 فروردین 97 23:15
انشالله سال خوبی داشته باشینمحبت
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنونم.ان شاا... براي شما هم سال خوبي باشهمحبتآرام
مامان صدرامامان صدرا
14 فروردین 97 8:52
به به چه عکسای قشنگی خوش و سلامت باشین❤

14 فروردین 97 18:37
سال نوتون مبارک باشه ایشالا امسال پر اتفاق های خوب باشه براتونمحبت
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنونم و همچنين براي شماآرام
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
23 اردیبهشت 97 11:00
ان شاا ... سال جدید براتون پر باشه از لحظات شاد تنتون سالم باشه و در پناه حق باشید
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون ان شاا... برا همه سال خوبي باشه به خصوص شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد