عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

كودك من

به بهانه 5 سال و 5 ماه و 5 روزگي سيد امير علي

1397/1/15 10:39
532 بازدید
اشتراک گذاری

امير علي عزيزم

اين روزها ديدن تو شنيدن حرفهاي تو و لحظات با هم بودنمان مثل خواب و رويا ميگذرد.تو هر روز بزرگ و بزرگتر ميشوي و من گاهي با خودم ميانديشم كه كي بزرگ شدي ؟....كاش ميشد زمان را در حصار گرفت . كاش ميشد لحظات را ماندني كرد ...كاش كودكي كردنت را قابي طلايي ميگرفتم .كاش  كاش... 

با اين همه آرزوي ديدن مردي تنومند و قوي بنيان ،مردي مهربان و آرام منش ،مردي كه حضورش در هر محفلي گره گشاي نشدنهاست ،مردي علي گونه را دارم .از كودكيت به اميد ديدن لحظات ناب جوانيت آرام ميگذرم ...ميگذرم تا اي كاش ها را لمس كنم...

مرد كوچكم دوستت دارم بي وصف 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پستتصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

امير حسين عزيزم

كوچك پسرم ،هميشه كوچك پسري براي مادر ،هميشه دردانه ي مني ،هميشه شيرين زبان مني، وقتي سخن ميگويي گويي عشق به تو صد چندان ميشود ، دلم ميخواهد آنقدر تو را در بغل بفشارم كه با هم يكي شويم...كودكانه سخن گفتنت ديالوگي عاشقانه است كه هيچ ديالوگي چون آن تاكنون نشنيده ام ...زيباي كوچكم از هميشه تا هميشه دوستت دارم...

34.gif

پسندها (9)

نظرات (4)

مامان آیسلمامان آیسل
16 فروردین 97 11:14
خدا حفظشون کنه....و چقدر قشنگ احساستونو نوشتینمحبت

17 فروردین 97 19:52
محبت متن بسیار زیبایی هم بود امیدوارم همیشه در کنار خانوادتون باشید
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 اردیبهشت 97 0:28
انشالله هميشه كنار هم خووووب و خووووش باشين  عزيززززم 😍😍😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد