عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

كودك من

یلدا97 در مدرسه

1397/11/7 9:28
374 بازدید
اشتراک گذاری
امیر علی عزیزم از روز تولدت که فلوتت رو برات آوردم و تو کلاس جلو دوستات زدی هم خودت اعتماد به نفس گرفتی و دوست داشتی و هم مربی مهربونت و دوستات خوششون اومد.بعد براجشن یلدا خانمت گفتن که فلوتت رو بیار و اونجا هم برا بچه ها فلوت زدی.
پسر هنرمندم دوستت دارم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 بهمن 97 10:24
یلدا مبارک. 
با تاخیر😀
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنونم.البته پست ما با تاخیرهخندونک
مامان صدرامامان صدرا
7 بهمن 97 23:40
یلداتون مبارک عزیزم🍉🍉🍉🍉
مامانمامان
8 بهمن 97 8:07
همیشه شاد باشید
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
9 بهمن 97 21:11
چقدر اين لباسا بهت مي ياد ماه شدي
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنونم مامان بردیا جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد