عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

كودك من

این روزهای کرونایی

1398/12/19 6:46
606 بازدید
اشتراک گذاری




عزیزان مادر سلام
این روزها با شیوع ویروس کرونا شما هم خانه نشین شدین.امیر علی عزیزم اولین سال تحصیلی تو با خانه نشینی و آموزش در خانه رو به اتمامِ.امیدوارم این آموزش دور از مدرسه تاثیری در سالهای آتی نگزارد.و صد البته که تو پسر باهوش مامانی
امیر حسین عزیزم با خانه نشینی و فضولیات خودت رو از رو مبل انداختی و خیلی بابت ضربه ای که خوردی غصه خوردم .ان شاا... به زودی سلامتی کامل رو بدست بیاری و همیشه سالم و به دور از بلا باشی.این روزها نگرانیمون از این بود که تو این اوضاعِ ویروسی تو رو بیمارستان نبریم که بیشتر آسیب نبینی.
خدایا زودتر این ویروس نابود بشه.
نزدیک عیده ولی شور و هیجانی برای عید دیده نمیشه.همه ی مردم درگیرن با این ویروس پخش شده.ان شاا...همیشه سالم باشید و بمومید عشقای مامان.
دوستون دارم بی انتها
پسندها (7)

نظرات (5)

مامان آیسلمامان آیسل
19 اسفند 98 11:01
همیشه سلامت باشن...انشالله زود زود خوب میشه
عمه فروغعمه فروغ
19 اسفند 98 13:29
بلا به دور باشه تنتون همیشه سلامت 
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 اسفند 98 15:48
ای وای هزیزمممممم 😖😖😖 
زود خوب میشه خوشکلم☺️🌺
عمه فروغعمه فروغ
23 اسفند 98 12:38
بلا به دور باشه...به امید روزهای بهتر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد