عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

كودك من

20 ماهگی سيد امير حسين

1396/4/1 12:05
378 بازدید
اشتراک گذاری

 

 
سلام عزيزترينم
امير حسين عزيزم 20ماه از تولدت گذشت.20ماه از دوباره مادر شدنم، 20 ماه از 4 نفره شدن خانواده مان ، 20  ماه از كنار تو بودن ، 20 ماه از لحظه لحظه بزرگ شدنت ، لبخندت ، لذت داشتنت...
خداوند را شاكرم كه وجود پر بركتت را در دامان هم چون مني قرار داد  و چه لذتي از اين بالاتر ميتواند وجود داشته باشد...
عاشقانه دوستت دارم و عاشقانه خالقت را سپاس ميگويم...
 
امروز يك تير ماه 96  مصادف با 27 ماه مبارك رمضان است.اين دومين ماه رمضان سيد امير حسين است.
سيد امير حسين عزيزم 20 ماه از لحظه زيباي تولدت ميگذره. خيلي فهميده و عاطفي هستي. اين ماه رمضون براي مامان يه كم سختر بود چون بعد 2 سال امسال با وجود روزهاي گرم و سر كار رفتن و اينكه تو رو هنوز از شير نگرفتم روزه بودم. اما خداوند توفيق اداي دين رو بهم داد.
خيلي با نمك شدي .داري سعي ميكني جمله هاي كوتاه دو سه كلمه اي بگي.مثل بابا دردر (يعني بابا رفته بيرون) . دادا لالا(داداش خوابيده) . مامان لالا جي جي(مامان بخواب و شير بده) . خيلي سعي به گفتن كلمات جديد داري.وقتي ميگي خودتم ذوق ميكني.يه روز كه اومده بودي جاي ظرف شور كه من ظرف ميشستم ،با اسباب بازيت ميزدي بهم و ميگفتي : دد من(يعني بده به من )نميدونم چي ميخواستي ولي با يه لهن جدي و محكم  و كشيده ميگفتي كه خند ه ا م ميگرفت
قربونت بشه ماماني كه اينقدر بانمك شدي.همش تو خونه دنبال امير علي هستي  و كاراي اونو تقليد ميكني.اگه باهات با عصبانيت صحبت كنيم ، اخم ميكني و ناراحت ميشي و مياي تو بغلم و سرت رو مياري تا ببوسم..
جديدا با امير علي كمي تنش داري.اما من سعي ميكنم با رفتارم و حرفام ، محبت و مهربوني رو بينتون جايگزين كنم.البته عاشق همين هر دوتون و ميدونم اين رفتارها گاهي طبيعيه...
عاشقونه عاشقتونم اميراي مامانسوالمحبتمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد