عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

كودك من

نقاشي با موضوع نماز براي اداره مامان

1396/12/19 22:48
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزكم

بهت گفتم امير علي جان يه نقاشي راجع به نماز بكش تا ببرم واسه مسابقه ادارمون و خودت بدون راهنمايي من گفتي مامان يه خانم ميكشم با چادر گل گلي كه داره نماز ميخونه .منم گفتم آفرين پسرم بكش ببينم چيكار ميكني ... بعد اون نقاشي كه خانم موهاي بلندي داره و نماز ميخونه رو كشيدي با چادر گل گلي كه مثل شنل پوشيده.خيلي ذوق كردم .فكر نميكردم اينقدر از تو ذهن خودت زيبا بكشي .هميشه تصورم اين بود كه نقاشيت خيلي خوب نيست ،نه اينكه به خاطر داداشي زياد تو خونه نقاشي نميكشي و امير حسين با مدادا ديوار رو خط ميكشه و لج بازي ميكنه...

خلاصه وقتي ديدم بعد كلي ذوق گفتم ماماني موهاي خانما تو نماز نبايد ديده بشه و تو گفتي واقعا...خخخخ....قربونت برم من

دوباره با يه كوچولو راهنمايي من اون نقاشي خانم محجبه رو كشيدي...عزيزم خيلي زيباو دوست داشتنيه نقاشيت.

اونا رو بردم اداره اما قبلش عكس گرفتم تا اينجا برات بزارم ،تا يادگاري بمونه...محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
19 اسفند 96 23:25
چه نقاشیهای قشنگی❤😍
مامان صدرامامان صدرا
19 اسفند 96 23:27
چه نقاشیهای قشنگی❤😙😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد