عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

كودك من

تير ماه 96 به روايت تصوير

1396/5/6 11:39
425 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 


سید امیر علی در راه برگشت به خونه از کلاس چرتکه،با آقای خرچنگ که تبلیغ آرایشگاه کودک رو میکنه عکس گرفته

 

 

 

 

 

 

 

 


دو تا داداشیا در حال نگاه کردن تلویزیون‍️‍

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


گوشه ای از فعالیتهای امیر علی در مهد

 

 

 

 

 

 

 

 


وقتی لباس امیر علی رو امیر حسین هم میپوشه

 

 

 

 

 

 

 

 


سید امیر حسین تو پارک

 

 

 

 


امیر علی آشپز

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد