عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

كودك من

رمضان مبارك

1393/4/8 8:39
882 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

جملات جديدي كه شما اين هفته ياد گرفتين و ميگين به جملات 3 يا 4 جمله اي تبديل شده . قربون اون حرف زدنت بره ماماني كه وقتي صحبت ميكني دلم ميخواد بخورمت

بابا جون  توت  خووورده....................................بابا جون توت خورده

ماماني   دست بده  بييم.............................ماماني دستت رو بده بريم

ايجا آب نداله..............................................اين آب نداره

بابا جون  نبوووووده نيس.........................................بابا جون نيست

تو ليوان آب نداااااله...........................................تو لوان آب نداره

امي عيي زمين...............................................امير علي زمين خورد

ماماني پنجله باز كرده........................................ماماني پنجره باز كرده

ماماني پوف عبض..............................................ماماني پوشكم رو عوض كن

اين خلااابه ، بابايي درست،آقا باطلي بخله............اين خرابه ،بابايي بره از آقا باطري بخره و درست كنه

بابايي بسسني خليييييده..................................بابايي بستني خريده

اين ميييدون آب ندااااله.......................................توي اين ميدون آب نيست

و خيلي جملات ديگه ...در واقع هر حرف يا جمله اي بشنوي مثل طوطي تكرار ميكني تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

در ضمن امروز اولين روز از ماه مبارك رمضانه .و امسال دومين رمضونيه كه آقا امير علي همراه افطار و سحرمونه.قربونش بره ماماني كه وقتي صداي اذون ميشنوه غرق ميشه توش بعد هم خوش شروع ميكنه به اذون دادن  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com .خيلي جدي اذون ميده و خودش رو سرخ و سفيد ميكنه  ... فداش بشه ماماني تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (5)

نظرات (2)

هستی مامی
9 تیر 93 12:14
سلام خانومی ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدی و نظر گذاشتی التماس دعا گلم
یه مامان منتظر
29 تیر 93 14:19
سلام خداحفظش کنه جالب بود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد