عشق من  سید امیر علیعشق من سید امیر علی، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
عشق من سید امیر حسینعشق من سید امیر حسین، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

كودك من

از شير گرفتن سيد امير علي

1393/6/3 10:39
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ،پسرم

ديروز 2/ 6/ 93 استارت از شير گرفتنت رو زدم. يكي دو هفته است كه به اين موضوع فكر ميكنم.ولي هر روز ميگفتم نه و دلم نميامد .ولي چاره اي نيست . تحقيق كردم واسه اين موضوع از نظر اسلامي تو قرآن دوران شير دهي بايد 2سال تمام باشه و تفاوتي بين دختر و پسر در مدت شير دهي نيست...يو همچنين امام صادق (ع) فرمودند: "شير خوارگى بيست‏ ويك ماه است وكمتر از آن ستم است بر كودك."

چند آيه از قرآن هست  كه براي از شير گرفتن كودك توصيه شده ،كه همگي مفهومي از خوردن روزي هاي حلالي كه خداوند به ما روزي داده سخن ميگه ،  بعلاوه خواندن سوره بروج كه به سخن امام صادق(ع):"اگر بخواهند کودکی را از شیر جدا کنند و شیر را از او بگیرند این سوره را بر او بخوانند. این دو ره برای او آسان خواهد شد ".كه اين سوره خودش مفهومي از نجات انسان در سختي ها داره.http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

حالا عزيز مادر با اينكه خيلي از اين بابت ناراحتم اين كار رو شروع كردم.ديروز از صبح ساعت 6 تا 1شب شير نخوردي و از 1 به بعد (تا صبح)3،4 نوبت  تو خواب شير خوردي. اميدوارم اين سختي بر تو و من آسان بگذره و تو اذيت نشي.خدا ميدونه تحمل بغض و ناراحتي تو ندارم

دوست دارم پسرم

 

 

 

پسندها (13)

نظرات (7)

هستی مامی
3 شهریور 93 17:24
سلام خواهری اشکال نداره این مسیریه که باید طی بشه خودتو ناراحت نکن عزیزم
زهرا
4 شهریور 93 13:13
نازی عزیزم امیر علی جون ماشاالله دیگه بزرگ شدی واسه همین دیگه نباید شیر بخوری مامانی به منم سر بزن خوشحال میشم
zakieh
5 شهریور 93 0:45
سلام ايشالله موفق باشي
هستی مامی
6 شهریور 93 10:06
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون . همچنين بر شما هم مبارك
مامان آنیسا
6 شهریور 93 13:52
خدا قوت مامانی گل - ایشالا که راحت از این پرو سه خلاص بشی
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ان شاا............ ممنون
نیلوفر/ مامانه روژینا
8 شهریور 93 4:05
سلام عزیزم.ممنون که مارو لینک کردی . از اشنایی باهاتون خوشحالم .ماشالله گل پسره نازی دارید خدا حفظش کنه. و تقریبا همسن روژینائه ماست.
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
ممنون ما هم خوشحاليم
ساناز
17 شهریور 93 15:53
منم محمدمتین رو هنوز از شیر نگرفتم فعلا از لحاظ روحی خودم شرایطشو ندارم ولی از اطلاعاتی که دادی مخصوصا خوندن سوره بروج استفاده کردم من بزارم بعد از 2 سالگی ..انشالا موفق باشی عزیزم
مامان سيد امير علي و سيد امير حسين
پاسخ
خواهش ميكنم موفق باشي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به كودك من می باشد